Tears of Beauty

Goede cake die ik zelf vergelijk met de Silver Salute alleen schiet hij niet in salvo's, erg goed knalblokje dus. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
dit lijkt me echt een top cake. harde knallen, lange tijdsduur en natuurlijk een goede prijs. al helemaal met de korting van pyrovoordeel! ik heb hem 3 keer besteld.

Goede cake die ik zelf vergelijk met de Silver Salute alleen schiet hij niet in salvo's, erg goed knalblokje dus. :)

Blij dat ik 6 stuks besteld heb, echter kan de vreugde pas compleet zijn als ik hem zelf in het echie heb gezien en vooral heb geoord.

Laatst bewerkt door een moderator:
hihihihi, kan mijn 3 voorgangers alleen maar groot gelijk geven he, zo denk ik er nu ook over, het is allemaal niet goedkoop en dan ga je toch wel voor de beste tijd/kwaliteit/prijs vergelijking :)

Heb er inmiddels 6 staan en ze zijn een slag groter als silver salute. Zijn mooi cakes, aan de buitenkant dan. Het is nog even afwachten of hetgeen eruit komt ook zo mooi is.

In de avond ook eentje gedaan,die pakte beter uit,dan s,morgens. Burst was erg lekker,en het rustige tempo past er prima bij.

Ik vond dit echt een verassing!
Ietwat dunne, maar vrij hoge mines, samen met een mooie tail & snoeiharde klappen... Volgend jaar komt deze er zeker weer in!

Ook een erg mooi label :)

Heerlijke knallen! overdag 2 tegelijk gedaan loeiharde knallen en dan in avond 6 tegelijk geweldig wat een geweld!! topper! :D

erg goede knalcake al zeg ik het zelf, zit echt een lekker tempo in, niet te snel en niet te langzaam precies goed:)

wat ik ook erg leuk aan deze cake vind zijn de paarse mines, die kleuren combi past erg goed bij elkaar

overdag:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

's avonds:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

helaas is de finale alleen net niet gefilmd:(
enjoy

Super film pyromaniac! Gezien de films en reacties weet ik zeker dat ik deze cake dit jaar meerdere malen moet aanschaffen! Ik heb hem al op een lijst gezet met cakes die ik per sé wil hebben!

Topper!! hele mooie ti-boeketten zónder sterren! :D

movie

Nog even leuke fototje uit de film geknipt wat wel gaaf is om te zien:

6tearsofbeauty.jpg

Guess whois on the right side watching the firework? :)

Back
Bovenaan