Tears of Beauty

RF JEROEN

VWC lid
tearsofbeautygroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1478
Artikelnaam: Tears of Beauty
Bruto Gewicht: 2100 gram
Netto Kruitgewicht: 226,8 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Salute w/purple tail w/silver mines
Richtprijs: €19,95

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt door een moderator:
Mines met een lekkere salute, thnx voor de info.... en uhh wanneer verwachten jullie met nog meer filmpjes / informatie te komen ( oftewel : wat bedoelen jullie met een later tijdstip)

ziet er geweldig uit deze cake, kan niet wachten om de rest te zien Royal Fireworks.
En net als de rest ben benieuwd wat deze cake gaat kosten

Ziet er keurig uit en in het filmpje knalt ie heerlijk! Kom maar op met de andere nieuwe producten. Dit is veelbelovend!

Laatst bewerkt:
Geweldige knalcake alla Royalstyle:p
Prijzen zullen later in het jaar bekend worden.
En maak jullie borst maar nat:bonk:,Want er komt nog veel meer moois:angel:
Ik raad iedereen in ieder geval aan de tread en de Royalsite in de gaten te houden

Dat is even knallend binnenkomen:) moet zeggen dat ik de label wel mooi vindt,uiteraard zijn we daarbij benieuwd wat er meer komen gaat.

Laatst bewerkt:
Een knalcake met mines én tails...mooi hoor! :cool:
Lekker tempo en een donderende finale.

Ben benieuwd naar de andere nieuwe producten :blink:

Zozo, dus toch een salutecake!
Klinkt vrij behoorlijk op het filmpje, ik hoop dat ie dat in het echt ook doet :)
Kan niet wachten op de demo's, en de andere producten! :p

Heerlijke cake hoor, ik had een filmpje al bij de workshop gezien...maar hij is weer heerlijk hoor! Een knalcake in royal-kleur :D Precies eigenlijk wat je ook van Royal verwacht qua kwaliteit en vernieuwing!
Ik zeg: ga zo door!

Ik had het filmpje ook al op de workshop gezien, ik vind het een topper, heerlijk tempo zit erin. Ook leuk dat de kleur paars erin voor komt, dat is voor mij een groot pluspunt. Nu afwachten tot de demo, kijken wat voor een monster royal heeft gecreëerd:p

Eerlijk gezegd hebben de bestaande knalcakes van Royal mij een beetje teleurgesteld qua knal. Daarom hoop ik dat Royal met deze knalcake wél scoort, in de zin dat de knal zelf gewoon kei- en keihard is.
Qua tempo opbouw vind ik hem ijzersterk. De salute kan ik lastig over oordelen: Chinese filmpjes zijn vaak niet zo betrouwbaar op dat vlak. De mine en tail zijn wel leuk, maar hopelijk schroeft dat de prijs niet teveel op. Prijs is voor mij allesbepalend bij knalblokken.

Ik denk dat het op de markt brengen van een knalcake die niet kan concurreren met een cake als de Silver Salute voor Royal niet interessant is en dat ze deze cake dan niet zouden uitbrengen als deze niet op hetzelfde niveau presteert. Filmpjes kunnen we niet vergelijken dus we zullen wel moeten wachten tot we deze cake live kunnen mee maken. Toch heb ik er vertrouwen in dat dit (ook qua knal) een topproduct wordt. Het tempo is goed en de zilveren mine met paarse tail is toch net weer even anders dan de rest. Ook een pluspunt vind ik dat de cake geen salvo's heeft maar alles er achter elkaar uit jast.

Back
Bovenaan