Te vroeg gepiekt?

Ik bestel altijd laat, dus dat probleem heb ik niet. Dus kan op volop genieten van Blackfriday en de decemberdeals of eventuele pareltjes die ik op demo's zie, wel voor de hoofdprijs maar ach:d

Eigenlijk sinds begin Oktober zo goed als rond op een aantal dingen na dus ik kan wel zeggen dat ik vroeg gepiekt heb ja.

In Januari was al zeker 25/35 % van wat ik nu totaal heb besteld uitgegeven.

Te vroeg niet als ik de prijzen nu zie. Maar ik ben nu ook wel echt klaar. Ruimte om wat bij te kopen is er niet, en dat is misschien wel een nadeel van vroeg bestellen. Als er wat bijkomt, dan is dat ook echt een uitzondering en moet het echt een goede prijs hebben.

Ik ben bijna rond mer bestellen, ergens in december zal er nog wat extra besteld worden met het budget dat beschikbaar wordt gesteld door her bezoek wat ik ga ontvangen die avond, hoef voor december niet aan te kloppen of ze al meedoen 😂

Verder wat rustiger aan doen overdag was vorig jaar al voor 00:00 behoorlijk moe haha

Inderdaad zoals de meeste hier alleen nog buitenkansjes of leuke acties die nog voorbij komen. Ben dit jaar wel van plan om wat happy hours mee te pakken de 31e.

Inderdaad zoals de meeste hier alleen nog buitenkansjes of leuke acties die nog voorbij komen. Ben dit jaar wel van plan om wat happy hours mee te pakken de 31e.
Jammer genoeg al een aantal mensen om me heen gehoord die dit jaar toch al afscheid gaan nemen van deze geweldige hobby..

Back
Bovenaan