Stuifie
VWC lid
Wel gek gek aangezien je tegenwoordig net zo makkelijk je boodschappen kan bestellen.. had die dure zaak lekker geboycot! Doen we ook met vuurwerkwinkels hahaDenk dat dat weer verschilt tov fysieke vestigingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel gek gek aangezien je tegenwoordig net zo makkelijk je boodschappen kan bestellen.. had die dure zaak lekker geboycot! Doen we ook met vuurwerkwinkels hahaDenk dat dat weer verschilt tov fysieke vestigingen
Laten wij randstedelingen dat nou hebben met al die freakshops in het noorden en oosten. Als ik dan toch moest kiezen...Maar álle supers zijn hier duurder dan in Randstad... Bestaan hier ook geen Dirks, weinig competitie. Als ik in Randstad ook een AH of Jumbo in ga, verbaas ik me over de ietwat lagere prijzen daar, als ik daar een Dirk binnenkom (klinkt ranzig) valt m'n muil open en ben ik jaloers.
Er is een ander verschijnsel waar vele niks van weten.Nooit geweten joh.. Het is dus net als vuurwerk. Freakprijzen zoeken
Best gek want die supermarktketens hebben toch gewoon een app waar prijzen in staan.. zijn die dan regiogebonden ofzo? haha
Je vrouw beheert vanaf nu alle rekeningen en jij staat onder curatele ?Het reddingsplan om herhaling te voorkomen is reeds gemaakt![]()
Dit jaar helemaal.. misschien de aller laatste kans op een kooitje..Heb die eerste 2 weken van januari altijd enorme koopdrang, niet te doen. Kan daar dan ook wel naar uit kijken straks als het allemaal weer voorbij is.
Ik ben al klaar voor dit jaarIedereen alweer lekker aan het pieken? Zie behoorlijk wat bestellingen voorbij komen.