Tatoeages van vuurwerk

Ik zit zelf ook al aardig vol met inkt.
Me hele linkerarm helemaal vol , rechterarm alleen bovenkant.
Linkerbeen onder aan 2 kanten ,
Ben nu bezig met een piece te laten ontwerpen voor me rug.
Komen koi-karpers in , lotusbloemen , draak , chinese masker en VUURWERK !

thrill inder daad een grapje moet kunnen:P
tja als ik tegen mijn vriendin zou zeggen dat ik van mijn ding een pijltje wil maken zou ze ook dubbel liggen:p

Sorry dat ik dit topic na een jaar weer omhoog Bump maar kwam toch nog wel een hele gave tegen:

images

Zo dan, zeer stakke tatoe zeg.
Heb er zelf ook wat, weet niet of ik ooit iets met vuurwerk doe.
Maar mooi vind ik ze zeker.

vuurwerk speelt zon grote rol in mijn leven dat het wel een tatoeage verdient vind ik, ben nog wel aan het zoeken en zal nog wel een aantal jaar duren maar hij komt er zeker:)

vuurwerk is mijn grootste hobby, maar een tatoeage? Ik weet het niet..

ik heb hier nog een foto van iemand die fan is van Black Cat:

270762904ffcaefd2d7.jpg

En deze moeten julie ook zien:
Mascleta achterop je rug..

tattooa.jpg

Dat is dus de tatoe van Mr mascleta.

Een tatoe, ja erg leuk, maar ik vind het persoonlijk wel iets, waar je erg goed over na moet denken, voordat je het doet.
Ten eerste zit het wel op je lijf en als je het niet meer mooi vind, moet je veel betalen om het weg te laten lazeren of om het weg te laten inkten.

Wat mij erg mooi lijkt is een eindbom van een 100.000, of een weet ik hoeveel 1000 klapper.
En dan op me schouder.
Maar het is een blijft in theorie, want ik doe het gewoon niet.

Op zich heb ik 2 hele bizarre tatoe's gezien.
Tijdens een scout in (is een scouting kamp voor scouting leiding en scouting jongeren), heb ik iemand gesproken die een scouting Nederland logo tatoe op zijn schouder had.

En ik heb een tatoe van iemand gezien, die het nummer van zijn opa op zijn pols had.
Die zijn opa had ,,gekregen'' toen zijn opa in Auschwitch zat.
Wel erg respectvol voor zijn opa.

Laatst bewerkt:
Zoals ik gister in de chat had beloofd:
(ff iets vergroten.)
19012011009.jpg

hij is nog vers zoals je kan zien :D

Laatst bewerkt:
Erg gewaagd ja maar vind hem er netjes uitzien. Zelf vind ik het ook erg mooi, vooral mooie tekeningen ed maar of ik het zelf ooit zal laten zetten weet ik niet. Heb er weinig behoefte aan ondanks dat ik sommige dingen wel erg mooi vind.

Ik zal binnenkort eens een twee inch bomberohr laten zetten, en daar weet ik een ideaal plekje voor, hehe.

Ik vind het heel gaaf om te zien dat er mensen zijn die zo overtuigd zijn van hun hobby. Zelf heb ik er ook meerdere keren aan gedacht om er 1 te laten zetten, alleen dan vond ik het belangrijker om mijn geld direct aan mijn hobby te besteden ipv indirect, haha.

Leuk... maar vind dat echt zwaaaaarrrrrrrrrr overdreven. Lollig als je een andere passie of hobby ineens ondekt...

Ik ben ook van mening dat je op deze manier toch wel zwaar je lichaam vernielt. Een tatoo is leuk en kan heel mooi zijn, maar dit vind ik gewoon zwaar overdreven.

En dank je wel Jack

Hier nog 1tje.ik heb er zelf een stuk of 10 maar dit zou ik nooit laten zetten alhoewel een tattoo in mijn ogen zeer persoonlijk is.Mischien tijd voor een algemeen tattoo topic in de junktalk sectie.

tattoo_fireworks_arm.jpeg

Back
Bovenaan