Besten wensen iedereen!!
Wat een oud en nieuw heb ik achter de rug, na een jaar afwezigheid van mijn neef (stookmaat) waren we dit jaar weer samen. Met heel veel geluk omtrent de mist, hetgeen wel aanwezig was maar laag hing boven de grond. In de lucht was het met vlagen zelfs helder!!. Dit jaar had ik mijn grootste collectie ooit, en samen met mijn stookmaat die een nog grotere freak is(niet actief op forum) hadden we vuurwerk te over. Zelf dit jaar ook voor het eerst ook meegeholpen bij Vuuwerkoutlet, wat een leuke ervaring was. Drukke dagen gehad, en ik heb inclusief oud en nieuw vieren. Dan ook echt tot schrijven nodig gehad om bij te komen. Ik heb veel producten gefilmd en zeker de toppers, maar ook heel veel niet gefilmd. Op den duur wil je zelf ook even genieten zonder telefoon. Gedurende jaar zal ik dit topic aanvullen met geschoten producten tijdens oud en nieuw. En filmpjes van Demo finale's en showtje's.
De grotere shows zijn van mijn neef, waaronder een dikke 20 uur show, en een dikke show van 10 min rond 1 uur half 2. Zelf ben ik rond 19 uur nog even tussendoor naar huis geweest, en heb ik nog een klein showtje voor me moeder haar verjaardag gegeven met een paar leuke cake's en als afsluiter mijn full moon party.
Bij deze de 20 uur show stookmaat, en mijn showtje voor moeders. De andere show van 10 min komt later in het jaar en vanzelfsprekend de producten.
20 uur show
De finale pallet van deze showtje
En bij de rest op de stapel
En hier klein showtje voor moeders van mij!!
Veel plezier!!