Tarantula *NIEUW 2025*

Leuk ding, opbouw in kaliber voegt echt wat toe en ik denk dat die opbouw in het echt veel beter over gaat komen dan op film.
Precies dit.. Denk als je eronder staat ga je echt het verschil wel zien en horen, zo op de film (omdat het allemaal hetzelfde effect is) komt het niet goed uit de verf.

Het is een crackling variant die ik nog niet eerder heb gezien of gehad heb in een consumentenblok. 3x 30 mm had ik ook goed gevonden, of alleen de 30 mm cake. De special line heeft in ieder geval wel mijn interesse.

Het is denk ik ook niet precies hetzelfde maar heeft wel veel weg van dragon eggs. Overigens vind ik dat ook een leuk effect net als bij deze Tarantula

Ik vind het unieke crackling effect erg tof in deze. Video is niet versneld! Dat geeft in de straat een lekkere chaos hoor!

Wellicht is het een goed idee om een Special Fireworks Demo te organiseren speciaal voor de doelgroep waar deze lijn voor gemaakt is? Dan kunnen we ons allemaal vergapen aan de nieuwste dozen en vliegen de kartonnen de deur uit nog voor ze van de boot af zijn :idea: :handsup:

Een Wolff demo, omdat het wellicht wel het laatste jaar is dat het kan!

Precies dit.. Denk als je eronder staat ga je echt het verschil wel zien en horen, zo op de film (omdat het allemaal hetzelfde effect is) komt het niet goed uit de verf.
Als je de film op je mobiele telefoon kijkt hoor je het verschil ook niet zo. Maar ik kijk alle filmpjes ook op m’n tv met vloerstaanders + subwoofer en dan zie en hoor je het verschil wel duidelijk. Echt een topper deze box.

Wellicht is het een goed idee om een Special Fireworks Demo te organiseren speciaal voor de doelgroep waar deze lijn voor gemaakt is? Dan kunnen we ons allemaal vergapen aan de nieuwste dozen en vliegen de kartonnen de deur uit nog voor ze van de boot af zijn :idea: :handsup:

Een Wolff demo, omdat het wellicht wel het laatste jaar is dat het kan!
Wolff demo a lá Magnum/Rubro voor o.a. vwc leden en importeurs? I’m in!! :handsup:

Back
Bovenaan