Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet je ter plekke betalen? Kan er gepind worden? Misschien iets meer duidelijkheid hier over.
Ik denk:
Lesli = Lichtenvoorde = Achterhoek = Zwarte Cross...
Aan de ene kant geef ik jullie gelijk, maar toch....hoe geniaal is deze marketingactie niet?
Denk dat de box genoeg besteld is hoor en dat ie straks tijdens de verkoopdagen ook wel verkrijgbaar zal zijn....
Kijk, dat hierboven hoor ik graag want dit is toch wel een prachtcombi aan effecten hoor. €200 is natuurlijk te veel, maar 2kg kruit van deze effectkwaliteit is voor €120 niet gek, me dunkt. Ik hoop dat het overschot hiervan bij de dealers en/of in de webshop opduikt, even in de gaten houden.
er werd ook aangegeven dat de effecten in de original brutal box vrijwel identiek waren
er werd ook aangegeven dat de effecten in de original brutal box vrijwel identiek waren
Inmiddels ook te krijgen via de Zena site zelf: https://www.zenavuurwerk.nl/aanbieding/zwarte-cross-box---tante-rikie's-kruittuintje.html