Tante Rikie's Kruittuintje

Ben ook erg gecharmeerd van m.n. de 1e cake, maar ga niet naar de zwarte cross.
Beetje jammer dus dat een mooi stukje vuurwerk dan alleen daar te krijgen is.

Hopelijk komt deze aan het einde van het jaar voor de #ikganietnaardezwartecrossmaarbenwelfanvandezecake freaks uit!

Als er veel vraag na is zal hij wel uitkomen met een ander label erom geplakt,lijkt mij.Zijn ze toch goed in in vuurwerkland labeltjes plakken. En dan de prijs omhoog gooien.
Dus dat zal met deze ook wel gebeuren,(vermoedt ik)

Hij was op de zwarte cross te koop, voor €120 en afgeprijsd van €200,-

Ik heb hem zelf niet gekocht, hij werd naar mijn idee ook tijdens de show geschoten en toen maakte hij (als het hem is) niet echt indruk op mij.

Sowieso, zou ik nooit een cake van €120 kopen hoe mooi hij ook is.

100 shots voor €200,-? Ehm, afgeprijsd voor €120. €120 zou meer de normale prijs zijn... En dan met een korting zou ik hem kopen, voor €120 zou ik hem alsnog links laten liggen...

Heb de Zena-stand ook nog gezien. Ben snel doorgelopen toen ik de prijzen zag staan op de poster. Voordat ik zulke bedragen ga uit geven, wil ik zoiets eerst een keer gezien hebben op een demo.

Vorig jaar aardig mooie cakeboxen gezien van Zena, maar dat hele van/voor verhaal begint een beetje overdreven te worden, een 100-s blokje voor 200,- is natuurlijk helemaal koekoek. Ook voor 120,- moet ik toch eens goed nadenken en wil ik hem eerst wel eens live zien.
Jammer van deze marketing strategie, Zena dit hebben jullie niet nodig!

Aan de ene kant geef ik jullie gelijk, maar toch....hoe geniaal is deze marketingactie niet?
Denk dat de box genoeg besteld is hoor en dat ie straks tijdens de verkoopdagen ook wel verkrijgbaar zal zijn....

Aan de ene kant geef ik jullie gelijk, maar toch....hoe geniaal is deze marketingactie niet?
Denk dat de box genoeg besteld is hoor en dat ie straks tijdens de verkoopdagen ook wel verkrijgbaar zal zijn....

Ik ben er zondag aan het einde einde van de dag ook nog even langs geweest. Ik begreep van de verkoper dat er weinig verkocht waren afgelopen weekend. Hij verwachtte daarom ook dat ze wel in de normale verkoopdagen terecht zouden komen.

Kijk, dat hierboven hoor ik graag want dit is toch wel een prachtcombi aan effecten hoor. €200 is natuurlijk te veel, maar 2kg kruit van deze effectkwaliteit is voor €120 niet gek, me dunkt. Ik hoop dat het overschot hiervan bij de dealers en/of in de webshop opduikt, even in de gaten houden.

Kijk, dat hierboven hoor ik graag want dit is toch wel een prachtcombi aan effecten hoor. €200 is natuurlijk te veel, maar 2kg kruit van deze effectkwaliteit is voor €120 niet gek, me dunkt. Ik hoop dat het overschot hiervan bij de dealers en/of in de webshop opduikt, even in de gaten houden.

Op de zena trophy hoorde ik bij de aanbiedingen tent als iets van "Dat er nog wat zou komen omtrent deze cake". Hoe en wat werd mij niet duidelijk, mischien dat er al iets teveel werd gezegd of dat het nog geen zekerheidje is ?

er werd ook aangegeven dat de effecten in de original brutal box vrijwel identiek waren

ook hoorde ik dat er nog een aantal andere partijen producten waren aangekocht die de komende weken deels op de site online komen

Back
Bovenaan