Tall Boy [Uitloop 2017]

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 769
Artikelnaam: Tall Boy
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 53
Effectomschrijving: NIEUW! Laat je verrassen! Een 53 shots cake voorzien van meerdere schietrichtingen geeft iedereen het nakijken. Goud met verschillende kleuren wisselen elkaar in een prachtig tempo af!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 8 stuks
Richtprijs: 39,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

769_tallboy_heavy_legend_cake_rubro_vuurwerk.jpg

Demofilm:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vond ik één van de minste cakes van de avond,

Zachte burst, kleine boeketten.

Deze sla ik persoonlijk over!

Vind deze ook een van de minste cakes tot nu toe kleine uitwerkingen en zachte burst, vind de prijs kwaliteit verhouding ook niet helemaal kloppen dus deze staat zeker niet op me lijstje +!

Met korting is het te doen. Maar er zijn gewoon veel betere waaiers te koop voor het geld. Vond hem iets tegenvallen.

Ik had deze ook. Perfect ding voor 1800h af te steken. Leuk. Ik betaalde er 17 euro voor wat ook wel een prina prijs is hiervoor. Voor meer zou ik het niet doen dan zijn er betere alternatieven

Ik had deze ook. Perfect ding voor 1800h af te steken. Leuk. Ik betaalde er 17 euro voor wat ook wel een prina prijs is hiervoor. Voor meer zou ik het niet doen dan zijn er betere alternatieven

Ik zie hem nu staan voor een tientje. Daar doe ik het wel voor. Leuke voor in de vooravond..

Voor 10 euro gehad wat een top ding mooie waaier aan het einde.

Ik had deze ook voor een tientje en idd wat een top ding. Stond er echt verbaasd van. Dus als deze er nog ergens zijn voor een lekkere prijs, dan hoor ik dat GRAAG.

Back
Bovenaan