n4ck
VWC lid
heeeerlijk!!!Nieuwe straat/bos video gepost:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heeeerlijk!!!Nieuwe straat/bos video gepost:
Bij perfect (de), maar prijs is daar alweer stuk omhoog zie ik.Dat is wel heel goedkoop. Vast niet vlak over de grens ?
Bij pyrolux ook nog steeds voor 63 euDat moet haast een fout geweest zijn zou ik zeggen. Helaas, moet daar nog wel naar toe en had hem er graag bij gehad voor dat geld![]()
Denk dat deze met een goede 900 gram kruit en 20mm zeer zeker niet tegen kan vallen
Als er Volt! oid op had gestaan was het waarschijnlijk geen hardloper geweest.En waarom vraag je je dan af. Begrijp me niet verkeerd, het is prima spul voor de prijs. Zou hem zelf ook kunnen aan schaffen in die zin. Maar het is geen uitzonderlijk vuurwerk. In ieder geval deze bak niet. Maarja, het draagt de naam Iskra hé.
Waarom?En waarom vraag je je dan af. Begrijp me niet verkeerd, het is prima spul voor de prijs. Zou hem zelf ook kunnen aan schaffen in die zin. Maar het is geen uitzonderlijk vuurwerk. In ieder geval deze bak niet. Maarja, het draagt de naam Iskra hé.
Eens, unieke effecten samen met dat hij afsluit met salutes wat hem ook onderscheidend maakt. Koop deze liever dan eén van de wolff varianten die duurder zijn en mij helemaal niet kunnen boeien.Waarom?
Omdat hij kwalitatief gezien (voor die prijs) veel beter is dan andere 20mm dozen. Vooral die whistle swirle uit 20mm is gewoon heel goed. Liever 2x deze dan bijvoorbeeld de TDS met echt 0 effecten die tot de verbeelding spreken.
Lekkerr man! Genieten, 2.tegelijk of los schieten?Eens, unieke effecten samen met dat hij afsluit met salutes wat hem ook onderscheidend maakt. Koop deze liever dan eén van de wolff varianten die duurder zijn en mij helemaal niet kunnen boeien.
Ook wat Nick zegt, ik ben helemaal niet van staan kwijlen bij omdozen. Het gaat om de inhoud, maar dit zijn echt wel hele mooie doosjes. Aandacht aan besteed en de lvc prijs dubbel en dwars waard. Hierom 2 opgehaald laatst bij Zena![]()
Mooi man, ja het is een prima doosje om.op te.slaanJa schiet er 1 in 18.00u showtje en de andere bewaar ik, mooi compact doosje om nog ff weg te zetten. Wel benieuwd naar jouw beelden als je t filmt bij 6 tegelijk.