Szakal [Nieuw 2025]

Dat moet haast een fout geweest zijn zou ik zeggen. Helaas, moet daar nog wel naar toe en had hem er graag bij gehad voor dat geld :angel:

En waarom vraag je je dan af. Begrijp me niet verkeerd, het is prima spul voor de prijs. Zou hem zelf ook kunnen aanschaffen in die zin. Maar het is geen uitzonderlijk vuurwerk. In ieder geval deze bak niet. Maarja, het draagt de naam Iskra hé.

Laatst bewerkt:
En waarom vraag je je dan af. Begrijp me niet verkeerd, het is prima spul voor de prijs. Zou hem zelf ook kunnen aan schaffen in die zin. Maar het is geen uitzonderlijk vuurwerk. In ieder geval deze bak niet. Maarja, het draagt de naam Iskra hé.
Als er Volt! oid op had gestaan was het waarschijnlijk geen hardloper geweest. :bonk:

Heb er ook niet zoveel mee om eerlijk te zijn.
Afgezien van de swirling whistling tail en de w shape die erbij komt vind ik de effecten niet zo.

Laatst bewerkt:
En waarom vraag je je dan af. Begrijp me niet verkeerd, het is prima spul voor de prijs. Zou hem zelf ook kunnen aan schaffen in die zin. Maar het is geen uitzonderlijk vuurwerk. In ieder geval deze bak niet. Maarja, het draagt de naam Iskra hé.
Waarom?
Omdat hij kwalitatief gezien (voor die prijs) veel beter is dan andere 20mm dozen. Vooral die whistle swirle uit 20mm is gewoon heel goed. Liever 2x deze dan bijvoorbeeld de TDS met echt 0 effecten die tot de verbeelding spreken.

Waarom?
Omdat hij kwalitatief gezien (voor die prijs) veel beter is dan andere 20mm dozen. Vooral die whistle swirle uit 20mm is gewoon heel goed. Liever 2x deze dan bijvoorbeeld de TDS met echt 0 effecten die tot de verbeelding spreken.
Eens, unieke effecten samen met dat hij afsluit met salutes wat hem ook onderscheidend maakt. Koop deze liever dan eén van de wolff varianten die duurder zijn en mij helemaal niet kunnen boeien.

Ook wat Nick zegt, ik ben helemaal niet van staan kwijlen bij omdozen. Het gaat om de inhoud, maar dit zijn echt wel hele mooie doosjes. Aandacht aan besteed en de lvc prijs dubbel en dwars waard. Hierom 2 opgehaald laatst bij Zena :handsup:

Eens, unieke effecten samen met dat hij afsluit met salutes wat hem ook onderscheidend maakt. Koop deze liever dan eén van de wolff varianten die duurder zijn en mij helemaal niet kunnen boeien.

Ook wat Nick zegt, ik ben helemaal niet van staan kwijlen bij omdozen. Het gaat om de inhoud, maar dit zijn echt wel hele mooie doosjes. Aandacht aan besteed en de lvc prijs dubbel en dwars waard. Hierom 2 opgehaald laatst bij Zena :handsup:
Lekkerr man! Genieten, 2.tegelijk of los schieten?

Ja schiet er 1 in 18.00u showtje en de andere bewaar ik, mooi compact doosje om nog ff weg te zetten. Wel benieuwd naar jouw beelden als je t filmt bij 6 tegelijk.

Ja schiet er 1 in 18.00u showtje en de andere bewaar ik, mooi compact doosje om nog ff weg te zetten. Wel benieuwd naar jouw beelden als je t filmt bij 6 tegelijk.
Mooi man, ja het is een prima doosje om.op te.slaan

Jaa zat toevallig gisteren te denken erover , 6.tegelijk is tering leip maar misschien ook zonde

Wil nu 3 tegelijk doen en bijvoorbeeld 5x missle.300 en.9x salute cake bruuttt

En 3x szakal met 3x ultimate mixed display 300sh en 3x el gato caos en 6x secret salute

Back
Bovenaan