Sylvester Mainframe

Vorig jaar bij het zien van de eerste beelden ontzettend enthousiast!
Nu we een jaar verder zijn bekruipt toch een kleine twijfel. Prachtige bak maar kort en prijzig..
Even over denken nog.

Benieuwd of we hier nog een straatfilm van te zien gaan krijgen. Ben toch stiekem wel heel benieuwd na mijn demo ervaringen.

Wat een box was dit! Jammer genoeg wel verkeerd om aan gestoken... Maar wat een sierlijk geweld!

Echt een hele dikke bak is dit. Effecten komen stuk voor stuk goed over op film. Kleuren ogen vrij helder en het is een mooi geheel, loopt mooi over. Vooral de spider achtige willows vind ik erg mooi, maar ook de brocade crown king en ti gold palm boeketten spreken mij erg aan. De Z-shape waaiers zijn een tikkeltje snel, maar maakt daardoor wel extra indruk denk ik. Zou deze topper van Magnum heel graag live in actie zien.

Ziet er gaaf uit! Wil nog een box aanschaffen maar twijfel tussen deze en de breakout van Wolff. Ookal zijn het totaal verschillende boxen natuurlijk

Heerlijke box, duurt redelijk lang, mooie volle waaiers, ondanks de stevige wind vond ik 'm erg geslaagd, staat weer op de wishlist voor dit jaar :cool:

Ziet er zo op film uit als een topbox hoor. Lekker breed schieten zo, goed gevulde lucht ook.

Wat een dikke bak. Zo jammer dat ik deze had moeten annuleren in het coronajaar. Daarna gewoon niet meer aangedacht.

Back
Bovenaan