Sweet Princes

Zo, dat is echt een beauty van een cake! Die afwisseling mines met boeketten is goed, en de blinks prachtig. Tempo mag tíkje hoger.

edit: o zit even terug te lezen en zie dat zoals ik al verwachtte dat deze te duur is voor mijn budget. Hele dikke vette bummer! Wachten tot ik meer dan minimumloon heb (nooit) of een loterij win (ook nooit) :(

Laatst bewerkt:
Zo, dat is echt een beauty van een cake! Die afwisseling mines met boeketten is goed, en de blinks prachtig. Tempo mag tíkje hoger.

edit: o zit even terug te lezen en zie dat zoals ik al verwachtte dat deze te duur is voor mijn budget. Hele dikke vette bummer! Wachten tot ik meer dan minimumloon heb (nooit) of een loterij win (ook nooit) :(
Ik wil hier wel even aan toevoegen dat ik (wat lang niet altijd het geval is bij menig importeur) deze bak z'n geld wel dubbel en dwars waard vind. Het is een begrijpelijke prijs voor deze kwaliteit.

Deze cake zou helemaal af zijn wanneer er na iedere mine een ander effect kwam. En natuurlijk als laatst een salute (liefst ti-salute) finale.

Hoge prijs, maar toch een plusje, omdat dit gewoon een mooie cake is, en dit duidelijk is afgeleid van professionele cakes.
Mines hadden van mij wel iets lomper/vetter/voller gemogen ten koste van het laatste salvo coconut.

geweldige bak dit en wat zal het heerlijk zijn om de ze in je straat op een paar meter afstand te bewonderen:) Alleen jammer dat bij de versie op de demo de mines niet goed uit de verf kwamen. Gelukkig is dat probleem inmiddels opgelost en zullen ze weer lekker vol zijn bij de zending die uiteindelijk in de winkels komt te staan.

Ook een zeer mooie cake,met een krachtige burst. Lijkt me heerlijk om deze in huis te hebben,komt zeer professioneel over.

dit vond ik dan een van de betere van de gehele fu colectie!
en vind deze wel wat prijzig maar ik persoonlijk doe het er voor!!

Ik droom altijd over zoete prinsesjes. Maar deze heb ik nog nooit voorbij zien komen in mijn dromen!
:D

Da's misschien maar goed ook, want dit gaat niet over één prinses, maar over een aantal prinsen. Ik weet niet wat de bedoeling was van deze naam, maar ík droom daar in ieder geval niet van. Tenzij ze er nog een "s-je" achter plakken misschien...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan