Sven & Koen

Wordt er zelf niet zo warm van eerlijk gezegd. Maar de box zal denk ik wel prima verkopen hoor, de effecten pakken mij niet echt.

Veel negativiteit, niet nodig lijkt me..

Ik ben ook geen fan van al die kanalen met vuurwerk experimenten maar aan de andere kant geven deze "influencers" ook vaak nieuwe producten weer, vergelijkingen van producten en kijkjes in bunkers/winkels/etc.
Het is iets van vandaag de dag.

Lekker laten gaan, zou ik zeggen :)

Ik vind het helemaal geen onaardige box eigenlijk. Voor een mooi freakprijsje prima te doen.

Ben wel benieuwd of de heren hier meelezen? Want volgens mij zijn het wel liefhebbers, dus kan me niet voorstellen dat ze geen accountje hebben?

Geen onaardige box, maar wel een ratjetoe aan effecten en voor mij helaas geen kanshebber voor de collectie.

Toch schattig al die yt pubertjes die kwijlend achter zo'n duo aanrennen om zo'n middelmatig doosje in handen te krijgen.

:D

Ben ik de enige die alleen naar dit topic kwam om te genieten van de vele verzuurde reacties?

Ik vindt het tof voor deze gasten, we kunnen allemaal zuur gaan doen maar klinkt een beetje als misgunnen. Best een leuke ram bak voor dat geld, en zeker slimme marketing zet, zou hem alleen zelf niet kopen, tempo is me wat te snel en effecten beetje mehh..

Back
Bovenaan