Jelle.
VWC lid
Bedoel je de Supreme Eruption?Oke dankje! Dat klopt dan inderdaad niet met de filmpjes op youtube. Heeft iemand toevallig al ontdekt welke cake het vierde effect heeft? Met de, ik noem het maar even, falling blink en peony?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je de Supreme Eruption?Oke dankje! Dat klopt dan inderdaad niet met de filmpjes op youtube. Heeft iemand toevallig al ontdekt welke cake het vierde effect heeft? Met de, ik noem het maar even, falling blink en peony?
Beetje tevreden met je vervanging of had je toch liever de set gehadDeze besteld voor 75euro maar niet uitgeleverd gekregen. In plaats daarvan drie andere cakes; Rubro Palm Display Box 36sh en Golden Sky Box en een kleinere.
Uiteindelijk dus wel de 500gr per cake gehaald haha.
Kreeg je wel de keuze zelf of werd je wat vanuit hun aangebodenWas echt op zoek naar 500 gram, dus in dat opzicht wel tevreden. Ik vraag me wel af of het gelijke waarde qua prijs is geweest (minder misschien?)
Maar snap het ergens in alle hectiek ook wel.
Vanuit de winkelier !Kreeg je wel de keuze zelf of werd je wat vanuit hun aangeboden