Supreme 5 Extreme *NIEUW 2025*

Nou had de vortex effecten verwacht en kreeg dus de Eclipse, daarvan week ie dan niet af qua effecten. Maar zoals eerder gezegd, die 150 gram die we missen per cake had deze wel kunnen gebruiken
Haha, hebben ze waarschijnlijk de filmpjes gehusseld en willekeurig bij potten gezet.

Vind het op beeld prima overkomen.
Zijn er betere , zeker.
Is het slecht, naar mijn idee niet

Haha, hebben ze waarschijnlijk de filmpjes gehusseld en willekeurig bij potten gezet.

Vind het op beeld prima overkomen.
Zijn er betere , zeker.
Is het slecht, naar mijn idee niet
Ben ook zeker niet ontevreden, heb de set voor +/- €90 aangeschaft en vind het dikke prima:thumbsup:

Alleen blijft deze set beetje apart, verwacht dat ze allemaal 500 gram zouden hebben en merkt bij deze dat ie het wel had kunnen hebben

Ben ook zeker niet ontevreden, heb de set voor +/- €90 aangeschaft en vind het dikke prima:thumbsup:

Alleen blijft deze set beetje apart, verwacht dat ze allemaal 500 gram zouden hebben en merkt bij deze dat ie het wel had kunnen hebben

Blijft apart. Je besteld cakes met 500g, krijgt 300+.. Kan toch eigenlijk niet..

Wie weet welke effecten dan horen bij welke cake? Zou graag de juiste effecten inplannen in mijn projectjes :) dankje!
Je kan ze allemaal individueel vinden op YouTube, ff de naam opzoeken die op elke cake staat en dan vind je het. Alleen dat was bij mij dus niet zo, label was de vortex en effecten van de Eclipse, dus dat wordt wat😅

Vind de kwaliteit en de grootte van de effecten op het filmpje ook wisselend.
Voor de aanbiedingsprijzen prima maar voor 125,- waarvoor ik ze nu zie lijken mij er betere setjes te krijgen.
Ben nu wel benieuwd morgen!

Back
Bovenaan