fireworkaddict
VWC lid
Dit was bij de Mania 6 ook het geval. Was heel prima stookvoer.Hoop dat het meevalt en de cakes prima zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit was bij de Mania 6 ook het geval. Was heel prima stookvoer.Hoop dat het meevalt en de cakes prima zijn
Moet idd niet kunnen/mogen!Zal wel aan mij liggen maar ik vind het gewoon bloedirritant dat er breeduit gecommuniceerd wordt 500gram en dat het dan weer minder blijkt te zijn. Zullen prima cakes zijn maar het lijkt mij toch niet zo moeilijk duidelijk te zijn in wat je verkoopt. Staat notabene in koeienletters op het label.
Wellicht is het al vaker benoemd maar ontzettend misleidend en apart dat ze het dan als 500gram mogen verkopen.Klopt helaas niet helemaal Bekijk bijlage 1822292
Volledig eens.Here we go again.....
Blijft misleiding![]()
Ah, dat hebben ze dus niet daadwerkelijk op het etiket gecheckt…Klopt helaas niet helemaal Bekijk bijlage 1822292
Ik heb precies hetzelfde zelfde maar geen enkele winkel of leverancier blijkt er eerlijk over te zijn. Terwijl het lijkt mij dat elke winkel het op voorhand vanaf de dummy's die ze krijgen kunnen zien staan.Toch is het niet netjes, ik heb de set gekocht omdat het vijf 500 grammers zouden zijn, nu blijkt dat dus niet zo en mis je dus in totaal 750 gram kruit. Eigenlijk zou ik dus recht hebben op nog twee van deze cakes , lol
Torrr heb je helemaal gelijk vriend! Als ik kilo kip bij slager haal verwacht ik ook 1 kilo te krijgen en niet 600 gramManai zet ze zelf zo op de site, dus dan mag je toch verwachten dat het zo is. Als je een auto koopt met 4 wielen, dan krijg je hem toch ook niet geleverd met 3 wielen etc etc etc
Bekijk bijlage 1822659
In de volksmond heet dit gewoon oplichting.. Heel apart, ik zou niet weten waarom je dit zou willen doen. Het klopt feitelijk gewoon dus doe het niet.Manai zet ze zelf zo op de site, dus dan mag je toch verwachten dat het zo is. Als je een auto koopt met 4 wielen, dan krijg je hem toch ook niet geleverd met 3 wielen etc etc etc
Bekijk bijlage 1822659
Kunt gewoon annuleren als ik het goed hebTja met vuurwerk schijnt dit te mogen... Zelfde dat een product soms veel slechter of anders is dan het getoonde filmpje.
Waarschijnlijk wel. Maar wat koop je er nu nog voor terug?Kunt gewoon annuleren als ik het goed heb
Precies dat dus, ik hoop er maar het beste van.Waarschijnlijk wel. Maar wat koop je er nu nog voor terug?
Behoorlijk irritant maar denk dat ik het er maar mee doe.
Ik heb er €15 ps voor betaald, dus ik laat het wel. Want die rubro cakes 25mm klappen tegenwoordig wel goed in die nieuwe lijnen zoals sensation boxesWaarschijnlijk wel. Maar wat koop je er nu nog voor terug?
Behoorlijk irritant maar denk dat ik het er maar mee doe.