J Jazzcracker VWC lid woensdag om 16:52 #41 FireworkFreakNL zei: Iemand van de winkeliers deze al binnen en kan zien hoeveel gram er daadwerkelijk per cake in zit? Klik om te vergroten... Net een berichtje gestuurd naar Vuurwerkwinkel Vlaardingen. Even afwachten
FireworkFreakNL zei: Iemand van de winkeliers deze al binnen en kan zien hoeveel gram er daadwerkelijk per cake in zit? Klik om te vergroten... Net een berichtje gestuurd naar Vuurwerkwinkel Vlaardingen. Even afwachten
J Jazzcracker VWC lid Gisteren om 23:08 #42 Jazzcracker zei: Net een berichtje gestuurd naar Vuurwerkwinkel Vlaardingen. Even afwachten Klik om te vergroten... Via instagram antwoord gekregen op mijn vraag wat de NEM betreft: 500 gram
Jazzcracker zei: Net een berichtje gestuurd naar Vuurwerkwinkel Vlaardingen. Even afwachten Klik om te vergroten... Via instagram antwoord gekregen op mijn vraag wat de NEM betreft: 500 gram
Torrr VWC lid Vandaag om 02:12 #43 Jazzcracker zei: Via instagram antwoord gekregen op mijn vraag wat de NEM betreft: 500 gram Klik om te vergroten... Per cake mag ik toch wel hopen
Jazzcracker zei: Via instagram antwoord gekregen op mijn vraag wat de NEM betreft: 500 gram Klik om te vergroten... Per cake mag ik toch wel hopen
C Cobazn VWC lid Vandaag om 17:23 #44 Kon ze niet laten staan ondanks dat ze nieuw zijn. Lijkt zeer leuk stookvoer al zegt de productiefilm natuurlijk weinig.
Kon ze niet laten staan ondanks dat ze nieuw zijn. Lijkt zeer leuk stookvoer al zegt de productiefilm natuurlijk weinig.