Supernova [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2613
Artikelnaam: Supernova
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 972 gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 45-50sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs 2024: € 99,00
Voorverkoop 2024: € 95,00
Onlineprijs 2024: € 85,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit niet gewoon dezelfde als de oude Nova? Specs komen exact overeen , zelfs het label. Alleen de naam is iets langer. Zou toch mooi zij als de oude Nova in dit nieuwe jasje in het assortiment blijft.

Ik denk dat hij nu zonder kooi is ipv met kooi? Dat zal het enige verschil zijn neem ik aan en daarom ook een “nieuw” product. Klopt dat @vanderelst?

Ik denk dat hij nu zonder kooi is ipv met kooi? Dat zal het enige verschil zijn neem ik aan en daarom ook een “nieuw” product. Klopt dat @vanderelst?

Klopt helemaal @Nyxx.
Het is de Nova, maar dan zonder kooi, daarom een nieuwe naam/artikelnummer.

maar zonder kooi is ook minder burst . snap het ivm transport en productie kosten dat zonder kooi .
benieuwd naar het verschil in burst

maar zonder kooi is ook minder burst . snap het ivm transport en productie kosten dat zonder kooi .
benieuwd naar het verschil in burst

Heb nog een oude Nova op de kop weten te tikken. De nieuwe er ook nog bij werd mij wat te gortig. Wellicht dat de Supernova volgend jaar komt. Want de oude was ook echt absurd goed zeg! Ben benieuwd naar de meningen van degenen die dit jaar de Supernova schieten en in het verleden de Nova ook hebben gehad.

Helaas hebben wij bericht gehad dat dit artikel door IL&T is afgekeurd. Deze al dus niet worden uitgeleverd.
Dit product was vorig jaar dus afgekeurd en is dit jaar gewoon weer te koop, is de productie dan ook anders of is het nog steeds hetzelfde effect?

Ja de effecten zijn goed maar voor €85 wel echt slappe hap met die 1.4g burst. (Neem aan dat dit 1.4g is, als dit 1.3g is vind ik dat juist nog erger)

Back
Bovenaan