Superior rol 100.000 / Big Bang (Rubro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tempo was prima, niet te snel weg.
Eindbom was idd niet hard wel heerlijk dof.
Misschien een tip om laatste 30 cm op elkaar te houden en daar de eindbom op/tegenaan.

Bedankt voor jullie reacties! We zullen het zien.. Straks na de koffie eerst ff een kleine Horse Brand rol afsteken en vannacht hang ik de rubro rol op (als een slinger).

Uitrollen op straat of ophangen???

Jammer dat de buurman je je plezier dus niet wilde gunnen.

Ik had een prima jaarwisseling. Weinig last van regen en wind. Alles liep als gepland.

Hmm op het filmpje is deze rol nog best oké.
En voor € 29,50 nog relatief goedkoop ook.
Maar of het nu een waardige vervanger is voor de illegale 100k, ik weet het niet.
Voor de prijs misschien wel..

tja wat moet er van zeggen .
aan de echte 1000 klapper valt helaas niet te tippen .
maar ja als het tempo mooi constant was, was het misschien niet zo gekke klapper voor dat geld .
misschien als hij een jaartje gelegen heeft denk ik haast dat hij het beter zou doen .

als ik het vergelijk doet de rol die ik had van china red er niet voor onder.
deze is was in 2013 zelfs een double layer.
ik had er nog eentje staan van 2011 in de schuur.. maar ging als de brandweer

JhonDoe, bij jou gaat ie eerst als een malle en daarna opeens heel traag. Ik kan de mat zelf niet goed zien dus het is moeilijk te raden waar dat aan kon liggen, maar volgens mij kwam dat door de regen?

Als ik deze rol ergens voor 29,50 tegen zou komen zou ik 'm ook direct kopen! Ziet er allemaal prima uit en het uitrollen zelf is al fantastisch natuurlijk. Ondanks dat het niet te vergelijken is met een flash gevulde rol, is het toch leuk om erbij te hebben wanneer je daar niet aan kan komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan