Superior rol 100.000 / Big Bang (Rubro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Xxl rollen van Gvb of zo zijn toch goed, of zijn die ook al weer veranderd.

Normaal gesproken heb ik gewoon de Horse Brand. Ik vond het al vreemd dat hun mij deze aanboden ipv de Horse Brand die hun op internet en het foldertje aanbieden. Ik heb geen ervaringen met andere rollen.

Nee, heb 'm wel in huis maar nog niet afgestoken.

Maar dat topic wat je al had gevonden is de enige echte over de Rubro rol die jij en ik hebben. Ik hoop dat je die al doorgespit hebt? Staan aardig wat ervaringen in :)

Ophangen over de weg/straat of gewoon op de grond? Hebben jullie ook zo'n last van alle losse rotjes die er af vallen (40 a 50 stuks)?

Dat klopt hindoerol. Echter ik wil voordat ik met max stress op de dag der dagen met max adrenaline buiten sta alles voorbereid hebben en dus bij rollen de touwen en andere ***zooi verwijderd hebben.

Wat ik op je foto kan zien is de ene zwart buskruit en de ander wit ¿klei¿ of een lichtgevende substantie (foto niet scherp genoeg (ivm licht))

De linker is buskruit en de rechter is/ziet/lijkt ook op zwart buskruit maar dan wit. Misschien een beetje te hoog in m'n bol maar kan het flashkruit zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan