Superior gold

Als julie op pagina 1 kijken zie je de straat films. De naam is veranderd van immortal special in superiour gold box is hetzrlfde

2021/2022 verrasend mooie bak vond m zelfs beter als de immortal van rubro.
Mooi rustig tempo tijd om te genieten van de uitwerking.

20211219_112003.jpg

Screenshot_20220111-130705_Gallery.jpg

Screenshot_20220111-130925_Gallery.jpg

Screenshot_20220111-131029_Gallery.jpg

Screenshot_20220111-131056_Gallery.jpg

Snel 2x besteld bij Vuurwerk Outlet Gelderland voordat ze uitverkocht zijn of de prijs word verhoogd:idea:

Dit blijft toch ook een topper van Katan. Zelf helaas nog nooit gehad, maar ik kwam zojuist wel onderstaande straatfilm tegen van Pyro_038.

Ik kreeg deze als vervanger voor de afgekeurde Spinnerz 2 Colorz, totaal anders maar er was niet veel keus meer door de late afkeur en hij is mij helemaal niet tegengevallen. Mooi grote goed uitgewerkte boeketten en het goud bleef ondanks de wind redelijk lang hangen. Als ik hem tegenkom voor een leuke prij pak ik hem weer mee.

Wilde eigenlijk weer eens voor de Immortal Gold gaan, maar toen kwam ik deze tegen!
En dat voor een nog relatief ouderwetse prijs (99,95) i.p.v. 130 voor de Immortal nu alweer..
Sjieke bak, ben echt heel benieuwd :cool:

Voor mij was dit helaas de tegenvaller van de avond. Had hoge verwachtingen van deze goudbak. Helaas schoot deze (te) hoog. Hierdoor vielen de boeketten nogal tegen... Uiteraard hielp de wind ook niet echt mee.

Ik had er denk ik ook iets meer van verwacht...prima bak maar zeker niet de beste van de avond!!

Ik deel voorgaande meningen. Was gewoon niet zo speciaal eigenlijk. Schoot hoog en inconsistent. Wolff skyward knalde deze er bv uit, en das een 25 mm bakkie

Back
Bovenaan