Super Shock [Ass.]

Ik heb een andere effect omschrijving van de officiële website.

Set van twee Super Shocks. Deze mortieren worden met een luide knal gelanceerd vanaf de lanceerbasis. De Shock knalt vervolgens hoog in de lucht uiteen in een knetter- of een kleurenboeket.

Iemand die mij uit kan leggen wat dit nou eigenlijk is?

Is het een single shot? Dus blijft dat lichaam staan en schiet er gewoon iets omhoog?

Of blijft het lichaam staan en schiet er een vuurpijltje omhoog met die bol als kop?

Of gaat dat hele ding de lucht in en komt de stuw aan de onderkant eruit?

5€ Per single shots is wat prijzig maar als het nou iets spannends en nieuws is..

Het is gewoon een rakketje op een pin. Hetzelfde als de Warhead laucher van weleer zoals ik al in post 13 vermeldde.Dus het gaatje aan de onderkant,wat je op de pin van het platform plaatst, is de nossle of motor. En omdat de motor niet vrij is,want daar zit die pin in,kan je het lanceren als een knal ervaren.

Dat hele ding ging dus de lucht in, het houten platform achterlatend; wel erg gaaf hoor. Dat compenseerde wat de wel tegenvallend kleine boeketjes... Kleur en crackling waren op zich goed.

Ik vond deze dingen echt gaaf... geweldig hoe het met een knal de lucht in gaat,leuk spul.. vond de effecten toch vrij "groot" en goed gevuld... zeker de moeite waard om volgend oud/nieuw een aantal van aan te schaffen..

ik vond ze ook wel leuk, maar om ze nou nog een keer te pakken? daar vind ik ze toch iets te duur voor

Het uiterlijk is gaaf, de klap omhoog is gaaf en boeketje is leuk, crackling heeft mijn voorkeur van de twee. Leuk product, wel wat prijzig, maar had hem niet willen missen.

Leuk product. Had hem alleen voor de uitstraling eigenlijk in de collectie. Dit is zo´n product wat je niet vaak (meer) ziet.

Back
Bovenaan