Super Seventy

nl003superseventywy4.jpg

Artikelnummer: NL003
Artikelnaam: Super Seventy
Netto Kruitgewicht: 480 gr
Aantal Schoten: 70sh
Effectomschrijving: Gold flash and purple, red and white chrys with tail, green and blue with blue tail, silver bang
Stijghoogte: +- 20 m
Tijdsduur: +- 15sec
Richtprijs: €49,-
Verpakkingseenheid: 4/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik naar het filmpje kijk, dan zie ik een zeer leuk potje met nog een knappe finale ook:).
Het kost danwel 69 euro, persoonlijk geef ik zoiets gewoon niet snel uit voor een +-500 grams cake. Ik denk echter wel dat het product het geld waard is. Maar voor 70 euro koop ik liever enkele losse producten.

In de folder van OF staat dat hij 49 euro kost.?
maar voor 49 euro is hij zeker het geld waard :D
kan iemand dat bevestigen wat er nu klopt ?

:)

De prijzen die wij hanteren hebben wij van OF ontvangen, meer kan ik helaas niet bieden voor helderheid, hopelijk iemand anders. :wink:

In haarlem was hij €49,- Ze hadden een bestel lijst en de Folder in allebij staat het zelfde.

LIJST
4e van boven links

die crackling dichtbij de grond is volgens mij van goede kwaliteit; lekker hard dus, mooi dat tegelijkertijd de lucht gevuld wordt met bloemen en de finale maakt het helemaal compleet: heerlijk verrassing met zo'n bang finale.

bij 50 euro trek ik de grens voor 500 grammers
deze cake duurt iets langer dan een minuut . hij is lekker kleurijk een mooi constant tempo
en verassend einde een 8 vindt ik op zijn plaats .

Wederom een super cake van Original fireworks die al zijn schoten ook rap achter elkaar de lucht in knalt! :)

Echter had mijn super seventy geen salute finale, hebben meerdere mensen hier last van gehad of had ik misschien een productiefout?

Groeten,

Als ik de folders open sla, dan zie ik dat alleen de super seventy nog te koop is. Zijn de multi coco en silly walks niet meer verkrijgbaar? Vorig jaar alle drie tegelijk afgestoken. Had er aardig schik van!

Back
Bovenaan