Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog de vraag hoe die zonder kooitje presteert!Ook deze zojuist aan de lijst toegevoegd, ik wou hem al een poosje hebben.
Hij komt in de videos in ieder geval goed over
Yup, dit jaar nieuwe badge zonder kooi.. Ik heb hetzelfde, we gaan het afwachten!Ik hoop natuurlijk op een oude batch, maargoed we gaan t meemaken. Ik weet niet of er trouwens nog nieuwe productie is geweest van deze?
En weet jij toevallig of deze in kooi is en dus niet geleverd gaat worden dit jaar? Heb m voor dit jaar in bestelling staan namelijkSuperflowers 100s blokje van Geisha (Rubro)
Vind dit een van de betere NLse 100s blokjes dat er te krijgen is.
Mega burst, mega spreiding, goed gevulde lucht, effecten die kloppen, heldere kogels die uit de tubes komen en het tempo met salvo’s van 5.
Alles klopt in mijn ogen aan deze box.
Bekijk bijlage 1818266Bekijk bijlage 1818267Bekijk bijlage 1818268Bekijk bijlage 1818269

Alles van Rubro wordt dit jaar kooiloos geïmporteerd.En weet jij toevallig of deze in kooi is en dus niet geleverd gaat worden dit jaar? Heb m voor dit jaar in bestelling staan namelijk![]()
Ben benieuwd, zal die naar verwachting heel anders zijn?Vgm idd een kooiloos variant van dit jaar. Hopelijk komt die op een demo ergens voorbij.
Ben benieuwd, zal die naar verwachting heel anders zijn?