Adnoctum VWC lid 24 sep 2025 #161 Ook deze zojuist aan de lijst toegevoegd, ik wou hem al een poosje hebben. Hij komt in de videos in ieder geval goed over
Ook deze zojuist aan de lijst toegevoegd, ik wou hem al een poosje hebben. Hij komt in de videos in ieder geval goed over
Stuifie VWC lid 24 sep 2025 #162 Adnoctum zei: Ook deze zojuist aan de lijst toegevoegd, ik wou hem al een poosje hebben. Hij komt in de videos in ieder geval goed over Klik om te vergroten... Nu nog de vraag hoe die zonder kooitje presteert!
Adnoctum zei: Ook deze zojuist aan de lijst toegevoegd, ik wou hem al een poosje hebben. Hij komt in de videos in ieder geval goed over Klik om te vergroten... Nu nog de vraag hoe die zonder kooitje presteert!
Adnoctum VWC lid 24 sep 2025 #163 Ik hoop natuurlijk op een oude batch, maargoed we gaan t meemaken. Ik weet niet of er trouwens nog nieuwe productie is geweest van deze?
Ik hoop natuurlijk op een oude batch, maargoed we gaan t meemaken. Ik weet niet of er trouwens nog nieuwe productie is geweest van deze?
JanFireman VWC lid 24 sep 2025 #164 Adnoctum zei: Ik hoop natuurlijk op een oude batch, maargoed we gaan t meemaken. Ik weet niet of er trouwens nog nieuwe productie is geweest van deze? Klik om te vergroten... Yup, dit jaar nieuwe badge zonder kooi.. Ik heb hetzelfde, we gaan het afwachten!
Adnoctum zei: Ik hoop natuurlijk op een oude batch, maargoed we gaan t meemaken. Ik weet niet of er trouwens nog nieuwe productie is geweest van deze? Klik om te vergroten... Yup, dit jaar nieuwe badge zonder kooi.. Ik heb hetzelfde, we gaan het afwachten!
Black Dragon VWC lid 24 sep 2025 #165 Gelukkig staat er nog eentje in kooitje, over van vorig jaar, ready to break loose!!!