Super Flowers

Ik vond dit ook echt een super box, wat onrust ook zegt spreiding burst, kleuren waren helder. Vind het persoonljik ook wel fijn om een box te hebben van standaard effecten, maar wel de standaard effecten die ik zeker kan waarderen met goeie burst en spreiding. Noem het beetje OG/oldskool haha.

@kloesje je gaat er zeker van genieten!

De mensen die kritisch zijn over deze bak hebben er duidelijk zelf niet onder gestaan. Want deze was afgelopen jaar echt indrukwekkend zeg, wat een spreiding en burst! En voor mij een absolute shock dat die niet eens in de top 12 van beste compounds staat.

Prima dat jij vooral of enkel op deze factoren prioriteert, een ander kan dat weer anders doen. Voor mij telt opvallendheid of originaliteit van effecten zwaarder, en ook de vorm van de effecten, de hangtime ervan, en de hele opbouw qua effecten en schietritme van een box zijn factoren die voor mij juist weer zwaarwegend zijn.
Bv het burstverschil in en tussen 25/30mm is me vrijwel altijd verwaarloosbaar in de hitte van het stookmoment, tenzij het echt ploppertjes zijn waar zelfs een 20mm zich voor schaamt. Ik zie liever een goed lang brandend iets kleiner effect dan een door keiharde burst kapotslaand effect dat je dan wel weer leuk kunt koppen. Ook wel leuk, spectaculair, maar ik vind het niet perse een sterke maatstaf voor kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Klinkt op de straatfilmpjes best goed zeg. Alleen jammer dat het wel een beetje eentonig is kwa effect. Desondanks wel twijfels om m toch aan m'n collectie toe te voegen. Keuzes keuzes ..

Ik ben het hier wel mee eens. Deze was mij nog niet eerder opgevallen, maar ik zie iedereen er op azen bij VWPD en andere freak acties, dus dacht, ik zoek 'm ff op... Maar ik zou voor die 120 eurie eerder de Freestyle Madness, Temptation Willow of Insane Crown Bomber halen.
Die ook allemaal maar besteld! Bedankt voor tip😉

De mensen die kritisch zijn over deze bak hebben er duidelijk zelf niet onder gestaan. Want deze was afgelopen jaar echt indrukwekkend zeg, wat een spreiding en burst! En voor mij een absolute shock dat die niet eens in de top 12 van beste compounds staat. Het is dat ik op de Hardcore Helium had gestemd. Anders had mijn stem sowieso hierheen gegaan.
Hier nog de beelden ervan.

Dik ding zo inderdaad, mooie gelijkmatige spreiding! Ik vind de effecten nog steeds niet bijzonder en een onlogisch bijeengeraapt allegaartje maar zie nu wel dat met goed weer eronder staan best erg leuk is :)

Tsja, ik zei het al onder de Coconut geloof ik; al die 100sh boxen van Rubro zijn elk jaar van een grote hoop en elke is gewoon genieten zolang je qua effecten niks onderscheidend verwacht :thumbsup:

Back
Bovenaan