Johancruijf
VWC lid
Voor die €150 superflowers wil ik wel betalen het is dat ik die gold dakota niet wilAls je leest dat de dakota voor 59,- wordt verkocht.. zou je in theorie 150,- voor de superflowers betalen. Ik zeg dat is de max!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor die €150 superflowers wil ik wel betalen het is dat ik die gold dakota niet wilAls je leest dat de dakota voor 59,- wordt verkocht.. zou je in theorie 150,- voor de superflowers betalen. Ik zeg dat is de max!
Denk dat je vrouw het wel op prijs stelt als je super flowers voor haar meeneemtBaal een beetje dat ik deze bak niet in de collectie heb dit jaar...
Dat zal toch een teleurstelling zijn als ik met een kartonnen doos kom aanzetten. hahaDenk dat je vrouw het wel op prijs stelt als je super flowers voor haar meeneemt
Nog altijd beter dan een plastic zakDat zal toch een teleurstelling zijn als ik met een kartonnen doos kom aanzetten. haha
Boeien. Stoken die handelZou deze nog in kooi worden geleverd?
Hebben mensen veel aan. Doe niet zo flauw en open die doosheb de doos gezien en gevoeld en mijn gevoel zegt, ja met kooi. Heb hem nog niet open gezien.
Of toch niet?Hebben mensen veel aan. Doe niet zo flauw en open die
Pics or it didnt happenDeze net geschoten,wat een beuker,echt een top blok.
Deze net geschoten,wat een beuker,echt een top blok.