Super Flowers

Waar heb je deze voor 110 kunnen vinden? Laagste wat ik heb gezien is 130
Met staffelkorting in mijn geval 21% (met code FREAK2023) van 139,99 voor 110. Bestel je alleen deze bij een bepaalde winkel in Breda zit je aan 12% en komt het rond 123

Ziet er goed uit....alleen zou ik niet meer dan 120 a 130 voor deze 100 shots betalen.....Anders kun je voor dat geld beter een 100 shots profblok kopen.

Ziet er goed uit....alleen zou ik niet meer dan 120 a 130 voor deze 100 shots betalen.....Anders kun je voor dat geld beter een 100 shots profblok kopen.

Die prijs was prima haalbaar in enkele freak / voorverkoop acties.
Maar een 100 schots F3/F4 bak van 30mm voor €150 is tegenwoordig een koopje.

Weet iemand of deze op de besloten Rubro demo geschoten is, of wellicht in het buitenland?
Ze zijn blijkbaar beperkt beschikbaar.

Pardon, ik noem dat echt geen koopje meer hoor?

F3 en F4 prijzen zijn net zo gek en misschien nog wel meer gestegen dan legaal spul.
Zal per regio wat verschillen. Maar de tijd van €65 voor een 100s 30mm ligt ver achter ons in dat circuit.
Het is wat de “gek” er voor geeft en daar zijn er blijkbaar genoeg van.

Begrepen dat deze niet of zeer beperkt binnenkomt helaas...

Vuurwerkmania schrijft op de socials dat de laatste containers deze week nog binnen komen.
Hoop dat deze erbij zit. Nog niet gezien op de vele foto's waarop de bunkers van de verkooppunten worden gevuld.

Vuurwerkmania schrijft op de socials dat de laatste containers deze week nog binnen komen.
Hoop dat deze erbij zit. Nog niet gezien op de vele foto's waarop de bunkers van de verkooppunten worden gevuld.

Ik heb hem volgens mij al wel een bunker in zien gaan.

Echt een typisch 30mm 100sh formaat blokje ja, voelt heerlijk aan. Zeer benieuwd hoe deze in de straat staat te blazen straks.

Back
Bovenaan