Super Blinking Willows

Dit was de eerste en de laatste x dat ik deze neem, vond hem 1 van de grootste tegenvallers tussen m'n sier collectie afgelopen oud en nieuw.

Ik heb deze tegelijk gedaan met de "giant festival" van het buurtass, toen zag die er wel nice uit. Maar dat komt miss door de combo.

Wat een prachtige mine aan het begin zeg :handsup:
Vond de boeketten ook aardig groot, nee ik kan er alleen maar positief over zijn :)

Jwtjuh :bye:

Gister voor het eerst gezien in Koekange. Zag er super uit ! Vooral de gouden blinkers bleven super lang hangen. Daardoor had het tempo nog wel iets lager gemogen van mij ...

Allemachtig wat een grote boeketten en wat een harde burst !! Topper dit, die ik volgend jaar zeker weer aanschaf als hij zo goed blijft.

Dit was echt een bizar apparaat. Ik heb deze jaarwisseling heel veel vuurwerk gezien, van allerlei merken. Echt een grote verscheidenheid. Net als je denkt dat je alles wel ongeveer gezien hebt, komt dit ding er nóg overheen! :shocked: De boeketten zijn ongezond groot met een burst om misselijk van de worden. Subliem.

Hier een close up van het label.:)
nqznft.jpg

Zonet ook nog maar 1 van besteld, volgens mij is hij dit jaar aangepast als ik kijk naar onderstaand filmpje, en dan vind ik hem Yum! (vanaf 13:50)

Had er twee gekocht, waren hun geld meer dan waard ( +/- 15 Euro betaald per stuk).
Al waren de burstknallen bij die van mij niet zo hard als in sommige filmpjes hierboven.
Maar voor 15 Euro is dit echt een leuke cake.

Straatfilmpje van 2 tegelijk :

Back
Bovenaan