Super Blinking Willows

Dat gaat nergens meer over haha, geweldig. Ben ook wel erg benieuwd naar het filmpje.

Echt jammer dat deze niet meer word geproduceerd, heb zelden grotere boeketten gezien en had hem standaard in mijn collectie.

Ik geloof dat we hier nog wat video's tegoed hebben van zieke projecten van deze cake!
Kom maar door met die video's!

En wat een goede cake is dit eigenlijk. Volgens mij helaas uitloop inmiddels, zonde!

Zag dat tie inmiddels bij vuurwerkdiscount weer te koop is. Samen met de Killer instinct. Alleen nog niet te bestellen. Misschien nog op de boot ...

Zag dat tie inmiddels bij vuurwerkdiscount weer te koop is. Samen met de Killer instinct. Alleen nog niet te bestellen. Misschien nog op de boot ...
Bij Bruchem heb je ze in een pakket met alle 3. Killer Instinct, Super Blinking Willows en Spider King 20's. Als je voor genoeg besteld kan je bij @Dansplaat begreep ik een leuke korting regelen.

• Like
Waarderingen: heho
Zag hem enkele weken al voorbij komen als setje, echter ben ik niet geinteresseerd in de twee andere cakes. Wie wel, misschien kunnen we dan ruilen?

Set v 3 besteld.
Ik hoop dat de kwaliteit als vanouds is...
Goede herinneringen aan.

Ik zie deze in een set met 2 andere 20 shots 500 grammers bij Driesprong te koop staan voor €75, dus €25 de cake. Zelfde prijs als deze cake in 2012 was… Zou dit anno 2024 wat zijn? Ik kom alleen haast antieke straatfilms tegen, van alle 3 de cakes overigens. Op t oog een zeer interessante “die pak ik nog even mee” deal.

Het waren altijd hele fijne cakes. Hoe ze nu zijn is natuurlijk niet te zeggen maar heb t idee dat dat bij Rubro wel goed zit. Zit ook nog steeds te twijfelen om ze er bij te nemen.

Is iemand deze tegen gekomen in de regio west ( Zuid Holland ) en dan wel dat hij los verkocht wordt en niet in de combi waar hij overal voor staat.

Back
Bovenaan