Super Blinking Willows

Ondanks dat ik deze iets minder vind als de Killer Instinct is deze nog steeds zeer de moeite waard. Mooie koper kleurig effecten erin en zeer harde burst maakt hem toch wel zijn geld waard.

Filmpje van deze geschoten per 2, het mooist in HD:

Vind dat die filmpjes van de winkeliersdemo toch wel een beetje naaien. Waar zijn zoals al gezegd inderdaad die dikke tails gebleven? Hij ziet er opzich goed uit hoor! Ben ook blij dat ik er 2 bestelt heb maar lijkt wel of ze, van alle cakes trouwens, op die winkeliersdemo een ietwat opgefokte versie schieten..

Ik heb er ook nog een foto van:

2n8vvdj.jpg

Vond deze samen met de killer instinct de mooiste van de nieuwe heavy legends. Deze vond ik persoonlijk mooiere effecten hebben, maar de killer instinct knalde weer net wat lekkerder. Allebei aanradertjes !

30mm Ook hier weer grote boeketten. Zat ook crackling floss with red ofzo in. Prima cake,maar de effecten,leken niet groter als 15 gram.

Vanmiddag kon ik me alleen nog de crackling mine van deze cake herinneren. De effecten kon ik me niet meer voor de geest halen. Maar die mine was echt zo vol en hard, echt prachtig. Hij is gefilmd dus nu weet ik de effecten erna ook weer. Gewoon grote, volle effecten. Alleen pik je deze er niet uit gebaseerd op effecten. Blinkers waren niet zo goed uitgevoerd als in het Buurtassortiment helaas. Willows waren wat dun. Om deze alleen voor de mine te kopen gaat mij wat ver.

http://www.youtube.com/watch?v=F_iHp-VYrnI

:shocked:als ik heel eerlijk moet zijn vond ik hem eigenlijk vies tegen vallen. ik schoot hem tegelijk met een big19 pot en deze effecten van de big 19 waren groter dan van de blinking willow? ik neem hem niet meer in iedergeval

Vond hem ook tegenvallen, effecten waren niet eens heel erg groot of bijzonder vond ik zelf. De mine was wel erg groot en hard. Burst viel ook mee, de ti-thunder knallen van de kleinere heavy legends zijn duidelijk harder. Ik stookte na deze de Golden Show af, en die deed het met 14 gram per tube wel een stuk beter, effecten waren groter, qua burst waren ze ongeveer gelijk. Ik vind voor 25 euro de Blow Out beter presteren

Vaag dat ik hier verhalen lees dat die tegenviel... ik vond hem juist heel goed! Alhoewel ik er niet helemaal 25 euro voor heb betaald...

De effect (vooral het goud) bleef bij mij lang hangen ondanks de wind en de regen. Daarnaast waren de boekketten ook erg groot! Dus ook duidelijk te zien dat er aanpassing qua gram in de tube is. Zeker een topper! Kon duidelijk mee om 12 uur!

Back
Bovenaan