Super Blinking Willows

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 765
Artikelnaam: Heavy Legend Super blinking willows.
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Deze cake mag je niet missen super size blinking willows voor de echte vuurwerk liefhebber.
Tijdsduur: 26 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 25,00 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317753.5e650027.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=3sHbCRY_Pg0&feature=youtu.be

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook deze pot ziet er super uit! De heavy legend serie was al geweldig, maar met deze nieuwe potten erbij is het nu toch echt een van mijn favoriete series!

Dit vond ik echt een topper! Hele mooie willows en vooral de witte crackling willows in de rode boeketten waren prachtig. Iets wat je niet vaak tegenkomt en met 25 gram gewoon echt goed uit de verf komt. Daarnaast iets wat in het echt beter te zien is dan op film, namelijk de prachtige groene glittering tails! Must buy deze :)

Even op HD klikken voor beter beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=z7_u6JEhzXQ&list

Blok om van te smullen hoor.
Willows zien er gelikt uit en ik zie dat er goed gebruik gemaakt wordt van de 25 grammetjes.

Wederom een geweldige cake in de Heavy Legend lijn, voor maar 25 euro!

Opening met een flinke cracklingmine, prachtige groene glittertails naar prachtige glitterwillows! Hier wordt ik blij van :)

13333316.035b4925.560.jpg

Klein maar fijn, dat komt de prijs in dit opzicht zker ten goede.
Lijkt me wel verstandig om met dit soort formaat blokjes altijd goed vast te zetten, helemaal nu met 25gram/tube komt nog meer druk op te staan !

Ik word van dit blokje zo opvallend vrolijk. Effecten die ik nog niet zo heel vaak in consumenten vuurwerk heb gezien. Echt gaaf. Deze is er in ieder geval bij :).

Hij staat nog op een schip of in de haven van Rotterdam...fingers crossed, dat ie niet bij die laatste zending van 24 december zit :bonk:

Aardige cake inderdaad,vind de killer instinct echt veel en veel mooier.

Waar zijn trouwens die dikke blinking tails gebleven?

Laatst bewerkt:
Zien er beide idd goed uit. Heb alleen dit jaar de Willows besteld en de killer instinct laten staan. Aja je moet volgend jaar ook nog wat te schieten hebben ;-)

Back
Bovenaan