Sunrise

Ondanks dat ik het een mooi effect vind wat in de Sunrise zit heb ik hem toch nooit genomen omdat ik hem net iets te duur vind in verhouding tot andere cakes. maar dat wilt niet zeggen dat ik hem niet mooi vind.
Filmpje Sunrise:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is die nou veranderd? Omdat die eerst elke keer per 2 schoot, en op het filmpje van vuurwerkbieb vind ik hem beter overkomen :).

Had hem in de collectie dit jaar, redelijk tevreden maar had er toch iets meer van verwacht. Jammer genoeg was mijn camera niet in staat de effecten er mooi op te krijgen.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond hem weer erg lekker gaan hier! Blijft echt een erg mooie bak. Heerlijk dat donkere goude wat lang blijft hangen en wat ook met een flinke burstknal vrijkomt. Ik had de 2010 versie nog die per salvo's van twee schoot en dat was echt geweldig. Alleen de stijglading leek mij iets te krachtig aangezien hij erg hoog ging. De boeketten leken hierdoor wat kleiner, maar dat maakte niet veel uit. Aan het einde van het jaar hopelijk weer in mijn collectie

Ik vond hem ook geweldig, en ook de mijne schoot per twee ( ik had nog de versie 2009-2010 staan ) en ik was dan ook zeer verrast omdat ik de filmpjes van dit jaar behoorlijk matig vond en had verwacht dat mijn cake dat ook zou zijn maar niets is minder waar en werden wij heer getrakteerd op een spektakel wat bijna overeen kwam met de china filmpjes van Bonfireworks uit 2009 en dat was mij een waar genoegen om dat te mogen aanschouwen.

Kan iemand mij zeggen of de Sunrise groter is qua uitwerking dan de Red Shaddow van Rubro?

Ik wil een van de twee gebruiken in het v-shape eind salvo (na de waarshijnlijk no mercy).

Erg mooi donker goud, niet vast te leggen op beeld door mijn camera maar het is er wel:wink:

Per twee, mooiste in HD:

Back
Bovenaan