Sunrise

Het leuke aan deze cake vind ik, naast de effecten, dat hij in salvo's schiet.

Ik twijfel nog wel steeds tussen Golden Willow (Herlat) en deze cake.. Zit er nog verschil in de effecten qua grootte of hoelang het blijft hangen?

Jammer dat het goud niet zo goed te zien is op films, anders kon ik zelf wel tot een keuze komen..

dit jaar zit hij er ook bij! heb hem vorig jaar al op een demo gezien en vond hem toen al erg mooi. maar nam hem toen niet omdat ik al te veel van dit soort cakes in mijn collectie had. ga hem morgen nog een keer op een demo zien:p. mijn bon collectie word groter en groter:)

Welke cake is nou mooier? De Sunrise of de Golden Willow van Zena? Ieder 25sh. en op de films zien ze er allebei super uit. De Sunrise is hier 29,= en de Golden Willow 25,=

Wie o wie :P

Kort maar krachtig, binnen amper 15 seconden was hij al helemaal weg. Wel mooie effecten die op de film niet echt goed overkomen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weet dat de vraag hier boven ook al staat maar toch,
welke is nu beter dezen of de golden willo?
En neem dan ook mee dat je bij aankoop van de golden willo ook de brocade crow er bij moet nemen.

Wil meerdere golden willo blokken gebruiken in men finale, en als ik dan bijv. 20x die van zena pak moet ik ook 20x de brocade crow er bij pakken, nu vind ik dat niet erg maar ja men budget is er niet zo blij mee haha. Als het verschil zo groot is ja dan moet het maar maar als het verschil minuscule is tja.

Of misschien toch de wonderful haven (crown collection), is ook mooi goud met blauw.

Laatst bewerkt:
Je hoeft ze niet alle twee te kopen hoor! Alleen afgelopen jaar was de golden willow best snel uitverkocht geloof ik.

Ik heb Golden Willow en Sunrise meegemaakt, ik vind de Golden Willow persoonlijk het mooiste!

Je hoeft ze niet alle twee te kopen hoor! Alleen afgelopen jaar was de golden willow best snel uitverkocht geloof ik.

Ik heb Golden Willow en Sunrise meegemaakt, ik vind de Golden Willow persoonlijk het mooiste!

Bij vuurwerk land steenberg zaten de golden willo en brocade crow vorig jaar in een pakket en kon je ze niet los kopen.

Weet dat de vraag hier boven ook al staat maar toch,
welke is nu beter dezen of de golden willo?
En neem dan ook mee dat je bij aankoop van de golden willo ook de brocade crow er bij moet nemen.

Wil meerdere golden willo blokken gebruiken in men finale, en als ik dan bijv. 20x die van zena pak moet ik ook 20x de brocade crow er bij pakken, nu vind ik dat niet erg maar ja men budget is er niet zo blij mee haha. Als het verschil zo groot is ja dan moet het maar maar als het verschil minuscule is tja.

Of misschien toch de wonderful haven (crown collection), is ook mooi goud met blauw.

Voor nog geen 20.- per stuk gewoon de Sunrise nemen, je moet dan wel een vol karton kopen.:)

Persoonlijk ben ik benieuwd of de Sunrise beter is dan de Golden Dream (Dream Collection Bonfireworks). Iemand daar iets zinnigs over te zeggen.

De prijs maakt met niet uit, het gaat me om welke van de twee een groter effect heeft. De Golden Dream lijkt me iets voller terwijl de Sunrise enorm lijkt.

Totaal verschillende effecten, Het is maar net wat jezelf mooier vind ;) Daar kunnen we voor jou niet over oordelen..

Back
Bovenaan