Strong celebration [Uitloop]

Ik heb snel gehandeld en gisteren een doosje besteld!:D

Hehe, heel goed, ik ben toch bang dat het budgettechnisch niet meer gaat lukken.
Hoop voor je dat ie inderdaad zo is, dik genieten! En wel filmen als het kan inderdaad. :p

Jammer dat deze niet geschoten zijn in Moerkapelle! Maar ik begrijp dat deze set dus alleen te bestellen is tijdens de voorverkoop?! Of geldt alleen de prijs?! Lijkt mij een mooie set cakes nl.!

Gezien het feit dat de film nu komt, doet me vermoeden dat deze hier in Nederland of Duitsland geschoten is na aankomst.. En dan zou het zomaar productie kunnen zijn. Lijkt aan het begin van de video ook of het op een andere locatie geschoten is dan normaal.

Wishful thinking misschien, maar ik geloof erin:D

Iemand die dit kan bevestigen? Filmpje lijkt gemaakt door @Tony

Zit trouwens geen kooi omheen.
Even nagevraagd.
Mag de pret niet drukken.

Dan zou je verwachten dat ie niet is zoals op film, maar jullie zullen het meemaken.
Ben zeer benieuwd! Ga er toch vanuit dat we hier een productie film zien.

Dan zou je verwachten dat ie niet is zoals op film, maar jullie zullen het meemaken.
Ben zeer benieuwd! Ga er toch vanuit dat we hier een productie film zien.

Ben inderdaad erg benieuwd. Ga er rond 18:00 uur al 1 of 2 schieten (denk nr 1 en 2) dus dan weten we meer! Zal het daarna met jullie delen.

Inderdaad flinke bakken. Twijfel om deze nog te gaan halen. Is de actie van 69,99 ook geldig in de losse verkoop?

Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen

Inderdaad flinke bakken. Twijfel om deze nog te gaan halen. Is de actie van 69,99 ook geldig in de losse verkoop?

Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen

Ik dacht van niet en zag ze überhaupt niet in de verkoopruimte hangen, maar zou het gewoon even vragen bij de dealer. Is links en rechts ook uitverkocht geloof ik.

Net cake 2 afgestoken! Mooi spul, zelfde als op de film. De laatste boeketten met rode blinkers zijn echt groot en helder! Maatje stak cake 1 af, ook prima!

Net één van de vier cakes gezien, echt een prima cakebox voor die 70 euro. Volgend jaar neem ik hem zeker mee als die er weer is voor dat geld.

Kijk, goede berichten! Volgend jaar dus rekening mee houden, dit is voor die prijs een mooie box!

Kijk, goede berichten! Volgend jaar dus rekening mee houden, dit is voor die prijs een mooie box!

Prima prijs/kwaliteitsbox inderdaad! Cake 1 presteerde bij mij wat minder, cake 2 is prachtig met het goud/rood (zie film), cake 3 en 4 waren het beste. Cake 4 ging bij mij sneller dan verwacht maar gaf lekkere escalatie.

Ik zeg dat valt best tegen.
Ik denk namelijk dat je met 500 gram per cake heel wat meer kunt bereiken dan wat hier uitkomt.
Voor 70 euro best te doen hoor, maar zelfs voor die prijs hoef ik ze niet meer en is er best wat beters te krijgen, zeker in de diverse freakakties.
Wij wilden er drie nemen om in W-shape te schieten, maar ik ben blij dat we dat niet hebben gedaan.

Back
Bovenaan