bassie1978
VWC lid
Als ik geweten had hoe goed deze was, had ik er zeker meer van besteld. Zonde dat hij eenmalig te krijgen was
Ik zag deze ook in enkele duitse webshops staan nog. Benieuwd of ze dit jaar nog te krijgen zullen zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik geweten had hoe goed deze was, had ik er zeker meer van besteld. Zonde dat hij eenmalig te krijgen was
Er is ook een 2020 batch van dit product.Ik zag deze ook in enkele duitse webshops staan nog. Benieuwd of ze dit jaar nog te krijgen zullen zijn.
Er is ook een 2020 batch van dit product.
Blijft een leuk bakkie, als het goed is staat de laatste van mij nog in een bunker te drogen. Vorig jaar nogmaals goed van genoten. Al viel ie even stil na de eerste cake.
Idem hier. Nog 2 in de bunker en ALS HET GOED IS krijg ik ze nog mee na 2 tot 3 jaar drogen....Blijft een leuk bakkie, als het goed is staat de laatste van mij nog in een bunker te drogen. Vorig jaar nogmaals goed van genoten. Al viel ie even stil na de eerste cake.
Bij gebro vuurwerk liggen ze al 3 jaar te verstoffenIs deze nog ergens te vinden?
Bij gebro vuurwerk liggen ze al 3 jaar te verstoffen
Ze gingen de afgelopen 2 jaar voor 40 per stuk weg, alleen de prijzen staan nu op de laatste 3 dagen van het jaarHm, wel voor 120 dan haha, geen wonder van dat verstoffen. Ik hoop deze nog voor 40 ergens mee te pakken. Misschien VWP?![]()
Thanks voor het meedenken iig.