Strong Celebration [Uitloop 2020]

Bekijk bijlage 47277

Deze actie zal pas vanaf 16 december te bestellen zijn! :wink:

Toch benieuwd waarom er voor deze data gekozen is. waarschijnlijk omdat het 'gewone' volk rond deze tijd hun vuurwerk besteld maar ik zelf was voor een maandje eerder gegaan. je creëert toch meer traffic op je site op een tijdstip die je anders niet had gehad. Rond deze periode zal de site van mania toch al wel druk bezocht zijn.

Dit topic is me even ontgaan helaas tot nu. Klein kaliber maar door het hoge tempo toch wel erg leuk om te zien . Ben benieuwd wat de voorwaarden zijn

Hmm ze zouden bv. Elke maand paar honderd van de 5000 vrij kunnen geven en in december de rest. Dan zijn zowel de freaks happy en heb je meer dan zat voor gewone burgers

Toch benieuwd waarom er voor deze data gekozen is. waarschijnlijk omdat het 'gewone' volk rond deze tijd hun vuurwerk besteld maar ik zelf was voor een maandje eerder gegaan. je creëert toch meer traffic op je site op een tijdstip die je anders niet had gehad. Rond deze periode zal de site van mania toch al wel druk bezocht zijn.

Omdat je waarschijnlijk voor een X bedrag bij moet bestellen en tegen die tijd de andere producten voor de Adviesprijs erop staan. Slimme marketing, hebben ze goed afgekeken van Cafferata. Maar een beetje jammer voor de trouwe freak die hun producten al vroeg in het jaar (met korting) koopt.

Ik laat deze staan. Prima product prima prijs prima actie. Alleen niet voor ons/mij

Back
Bovenaan