Dumbum 16/20mm

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: C1620DUI14
Artikelnaam: Dumbum 16/20 mm
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving:
Kaliber: 20mm
Kartoninhoud: 24/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €12,95

test.jpg

Wij danken Klasek Fajerwerki / Eurostar Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Dit is wel de moeite waard om er een paar van te proberen, zo op film klinkt het echt prima! En alles wat Klasek op de filmpjes laat zien, krijg je ook in de straat.

Alleen ik hoop dat Eurostar wat beter vekrijgbaar zal zijn dit jaar, anders moet ik hiervoor speciaal naar Belgie haha.

Laatst bewerkt:
Precies, ik heb de eerste versie van de Funken Finale 1 gehad en die was ook 20mm. Maar die knalt ff de Piromax Titanium Salute er zwaar uit en die knalt al erg hard voor 20mm.

Net gezien op een filmpje waar ie vergeleken wordt met de Piromax Titanium Salute en de Jorge Thunderking, met een decibel meter. Ik kan je alleen maar vertellen dat je deze niet wilt missen in je straat.

Die doet (op deze film) inderdaad niet onder voor de Titanium Salute van Piromax. Is er nog een reden om aan de Dum Bum te twijfelen? Aparte/mindere versie voor de NL markt o.i.d.?

Die doet (op deze film) inderdaad niet onder voor de Titanium Salute van Piromax. Is er nog een reden om aan de Dum Bum te twijfelen? Aparte/mindere versie voor de NL markt o.i.d.?

Reden om aan Dum Bum te twijfelen? Nee denk het niet.

Echter moet je realistisch blijven, en komt deze echt niet op de nederlandse markt ver boven de rest uit? Dat wordt afgekeurd i.m.o. Dus ik denk niet dat de versie die we hier in NL krijgen bijvoorbeeld een Piromax gaat evenaren of overtreffen.

Reden om aan Dum Bum te twijfelen? Nee denk het niet.

Echter moet je realistisch blijven, en komt deze echt niet op de nederlandse markt ver boven de rest uit? Dat wordt afgekeurd i.m.o. Dus ik denk niet dat de versie die we hier in NL krijgen bijvoorbeeld een Piromax gaat evenaren of overtreffen.

Achja, ik heb er 6 dalijk in de straat staan. Ik laat jullie dan wel weten hoe ie was haha. Ik geloof echt niet dat ze een andere versie voor de Nederlandse markt hebben ontwikkeld, de 16 shots is ook in Polen enzo nieuw. Deze is dus vers van de pers en ik weet bijna wel zeker dat het exact dezelfde is als die wij dalijk hebben.

Back
Bovenaan