Stookdag Amersfoort

Lijkt me erg leuk om hierbij te mogen zijn, Ik ben wel 15. Weet niet of dat een probleem is? Ik zou dan komen samen met nog 2/3 vrienden.
en ik zou vergeleken met jullie niet supper mooi vuurwerk hebben maar het lijkt me echt leuk om hierbij te mogen zijn :)
p.s. ik zou het zware thuislaten :)

Lijkt me erg leuk om hierbij te mogen zijn, Ik ben wel 15. Weet niet of dat een probleem is? Ik zou dan komen samen met nog 2/3 vrienden.
en ik zou vergeleken met jullie niet supper mooi vuurwerk hebben maar het lijkt me echt leuk om hierbij te mogen zijn :)
p.s. ik zou het zware thuislaten :)

Het wordt dan een beetje te druk. Als je nou in je 1tje was, dan had het nog gekund maar anders lopen we daar met 15 man wat een beetje druk wordt.

Het wordt dan een beetje te druk. Als je nou in je 1tje was, dan had het nog gekund maar anders lopen we daar met 15 man wat een beetje druk wordt.

Ja dat snap ik maar ik denk niet dat er nog mensen van mijn leeftijd zijn?
En waar wordt het precies gehouden anders kom ik gewoon ff langs om hoi te zeggen en ff te kijken :)

Snap niet dat jullie je druk maken dat het te druk word.
Als ik zoveel mensen op de been zou kunnen krijgen voor een geweldige stook dat zou ik dat ook doen dat is super gezellig.

hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik begrijp steef wel, als er zoveel mensen komen met mensen die geen verstand hebben van veiligheid enzo, dan is er te weinig aandacht voor bijv de projecten en de belangrijke mensen.

Ik vind het sowieso bijzonder dat we binnen een redelijk korte tijd zoveel mensen hebben kunnen vinden om hier gezellig te komen stoken.
En ik ben het ook eens met Steef dat we nu best een grote groep hebben.
Ik kan me dan ook voorstellen dat als Steef aangeeft dat we meer dan genoeg hebben dat het dan ook genoeg is.
Hij moet het toch min of meer in goede banen leiden en plannen.
Nou helpen we daar natuurlijk met de groep ook wel bij en bewaken we de veiligheid/gezelligheid dus vandaar ook dit bericht.
Een te grote groep is ook niet prettig voor de omgeving lijkt mij.
En wat decibel ook zegt, we willen ons concentreren op vuurwerk, veiligheid, de projekten en al het moois wat me meebrengen...:)

Ik vind het sowieso bijzonder dat we binnen een redelijk korte tijd zoveel mensen hebben kunnen vinden om hier gezellig te komen stoken.
En ik ben het ook eens met Steef dat we nu best een grote groep hebben.
Ik kan me dan ook voorstellen dat als Steef aangeeft dat we meer dan genoeg hebben dat het dan ook genoeg is.
Hij moet het toch min of meer in goede banen leiden en plannen.
Nou helpen we daar natuurlijk met de groep ook wel bij en bewaken we de veiligheid/gezelligheid dus vandaar ook dit bericht.
Een te grote groep is ook niet prettig voor de omgeving lijkt mij.
En wat decibel ook zegt, we willen ons concentreren op vuurwerk, veiligheid, de projekten en al het moois wat me meebrengen...:)

Haha juist, ik had de opkomst niet verwacht, kan nu niet meer wachten tot deze geweldige dag :D Als iemand trouwens wilt komen kan je nog overleggen met mij hoor, geen probleem, maar liever mensen alleen nog.

Ik wil vanuit een andere stad in gelderland jullie alvast heel veel succes en vooral plezier wensen. Steef echt tof dat je zoveel mensen hebt kunnen vinden.

gr. syndikaat

Nick heeft wel een punt weet niet of er iets met kippengaas mogelijk is?

Dat dacht ik dus ook al. Wij hebben bij mij op het werk genoeg we gooi pallets, waar je de buitenkant van kan maken. En we verkopen hier ook kippengaas. Alleen dan moeten we het de dag ervoor doorlonten.

Back
Bovenaan