Stookdag Amersfoort

heej ik zag dat jullie cruise rockets zochten?
mag ik jullie een tip geven?pm dmenrapster van herman de haan vuurwerk even.
die heeft hier zeer aantrekkelijke prijzen voor!
dacht meld het even ;)omdat ik met iemand van dit forum ook een karton neem.
veel succes de 31e jammer dat ik niet dichtbij woon:P

Heb al ergens anders een goedkope :)

Jammer dat je niet dichtbij woont, toch bedankt voor je tip...

moet nog meer mensen bij komen dan word het nog leuker ,het is wel een top locatie heb er wel zin in.

ja inderdaad jammer!!!had echt wel bij willen zijn.jullie gaan hopelijk toch wel even compilatie maken he?:p

Zeker weten dat we dat doen, alleen Steef en ik filmen al met meerdere camera's, zie net terwijl ik dit type meer reacties, dus dat komt helemaal goed.
En dat wordt uiteindelijk een mooie dvd :)

Kan je dan niet beter een karton knalcake`s doen minder werk en veel geweld

aai aai aai, zeg dat maar niet te hard, haha!
Die cruise rockets gaan ONTZETTEND hard, vooral met veel tegelijk. Ik heb er vorig jaar "slechts" 60 in een rekje gezet, we wisten niet wat me meemaakten, wat een ontzettend kabaal komt daar van af, op film valt het niet zo op, maar als je het meemaakt, word je er goed gek van!:rolleyes:

Die cruise rockets gaan ONTZETTEND hard, vooral met veel tegelijk. Ik heb er vorig jaar "slechts" 60 in een rekje gezet, we wisten niet wat me meemaakten, wat een ontzettend kabaal komt daar van af, op film valt het niet zo op, maar als je het meemaakt, word je er goed gek van!:rolleyes:

Haha we zitten nu aan allebei te denken ,dus een karton cruise en een karton silver salute`s.

Hahah wij hebben dan 216 pijlen :p

Dat wordt gewoon weg geweldig! En dan ook nog een paar matten en ss's van mijn kant!!! Ik heb er echt zin aan mensen. Wat zal het daar een herrie zijn tegen een uur of 4-5!

Middag,

Ik heb even wat contact gehad met steef-kabaaam.

Er kan aan goed geprijsd legaal vuurwerk worden gekomen.
Daarom vraag ik mij af wie er allemaal 50 euro over heeft om 3 of 4 grote projecten hiermee te maken.

Het budget is dan 230 euro per project.

Groeten.

Het idee is leuk. Maar we hebben nu 2 grote projecten, en niet iedereen kan nog even zoveel euro missen, ik zelf heb ook niet al teveel, ik kan er wel goedkoop aankomen dus als iemand iets leuks heeft en graag wil, overleg het maar met mij.

En dan moet je ter plekke alles door gaan lonten, ben je wel ff mee bezig. Vergeet niet dat er in een pijlenrek een hoop werk zit. Vorig jaar heb ik er 60 doorgelont en toen was ik al ff bezig.

Back
Bovenaan