Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vooropgesteld wil ik natuurlijk niet dat het Nederlandse vuurwerk verdwijnt.
Maar sorry hoor, ik laat mij niet uitmaken voor traditie-killer. Ik heb:
- Nog nooit illegaal vuurwerk afgestoken (in Nederland)
- Nog nooit vandalisme gepleegd
- Nog nooit iemand verwond/mezelf verwond
- Me altijd respectvol opgesteld tegenover mens/dier. (en des gevraagd, mijzelf verplaatst naar een andere locatie om daar verder te stoken)
Mag ik stellen dat ik dan juist geen traditie-killer ben? Dit zijn namelijk alle punten waarom de overheid het vuurwerk wilt verbieden.
Verder dragen mensen die alleen maar "ja meneer de overheid, natuurlijk meneer de overheid" zeggen meer bij aan het verbod dan ik. Als de overheid geen weerstand krijgt uit de samenleving; wat houd ze dan tegen om het verbod niet verder door te voeren?
Oh en @rdam: Groenlinks vind ik bah
Maargoed mochten mensen het alsnog niet eens zijn met mijn mening, dat mag. Een forum waar ieders neus dezelfde kant op wijst is namelijk geen forum.
hahaha kreeg net de folder van de ali in de bus en die spelen er handig op in !!
vanaf zaterdag 20 december
60 knetterballen voor 2.49
60 knetterlinten voor 2.49
30 fonteinen ! voor 7.99
pakket met 102 stuks vuurwerk voor 6.99
dat word dus gewoon de hele dag stoken hahaha
In de meeste Nederlandse gemeenten handhaven bijzondere opsporingsambtenaren (boa's) op het te vroeg afsteken van vuurwerk. Dit jaar mag er pas vanaf 18.00 uur worden geknald op oudejaarsdag. Andere jaren mocht dit vanaf 10.00 uur. De politie komt pas in actie bij grote incidenten.
Bron ad.nl