vuurwerkduiven
VWC lid
Heerlijke filmpjes !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

, weer even 2 filmpjes !

Heb het even nagevraagd. Dat moet de dr.pyro zijn.

.
. Eenmaal open was het gelijk al goed druk. Veel klanten werd vertelt dat sommige producten van Vuurwerkmania en Rubro vertraagd waren en dat ze die niet konden uitleveren. Dus we hielden onze hart vast maar tot onze verbazing was van ons gelukkig alles er. We werden naar buiten gestuurd en om de hoek konden we onze auto's voor rijden om vervolgens alles te controleren en in te laden.
. Aangekomen bij Vuurwerkmagazijn7kamp zag ik dat het weer leuk was neergezet. Zoals altijd was het weer perfect geregeld bij Edwin. Ook hier waren de spullen op orde voor ons en deze konden ook een warm plekje verwachten thuis voor de komende dagen ghehe. De laatste winkel van vandaag was Haokan in Pijnacker. We waren toch wel aardig gesloopt van zo'n dag vuurwerk halen maar we moesten nog even volhouden haha. Aangekomen bij Haokan was het behoorlijk rustig wat ook wel logisch was na de drama verkoopdagen van het jaar daarvoor. The golem was helaas afgekeurd en hier mocht ik iets nieuws voor uitkiezen. Helaas was een hoop al op en heb ik er voor gekozen om me geld terug te krijgen. Pyrolunatic010 vertelde dat hier ook een Intratuin was die vuurwerk verkocht en zijn we toch maar nog even daar langs gegaan. Leuke winkel al duurde het wel behoorlijk lang voordat we ons vuurwerk kregen.
. Zoals gezegd wachten er de 30ste nog een tripje voor de boys. Na werk gelijk geraced naar Mafkeez zijn huis om daar mijn spullen op te halen. Helaas konden ze de Crown Mix van Evo en de Beijing van Pangu niet leveren en hebben de jongens voor mij de Double gold colour en de Cruelty gekozen. Dikke Prima
. Bestel ik volgend jaar deze kanjers wel weer ghehe. Al het vuurwerk was dus binnen en konden we beginnen aan een mooie collectie foto.

. Door naar de volgende stooklocatie ook hier regende het.. af en toe rustig en dan ineens weer hard. Ook wat gestookt en ook hiervan wat films gemaakt. Vervolgens even snel naar huis om een hapje te eten en me vuurwerk in te laden voor alweer een stooksessie met ze 3e. Deze zal weer plaatsvinden tussen de flats wat vorig jaar echt heel goed bevallen was. Helaas het regende nog steeds.. Het veld was nat/modderig. Het zou even na 6e droog worden werd gezegd. 3 winkelwagens vol met vuilniszakken en lakens erover heen. Auto nog vol ingeladen. We waren er klaar voor en gingen er maar gewoon voor. Iets langer als een half uur kwamen hier op terug. Mafkeez had een Zena waaier klaargemaakt om te stoken. Lontje ging aan... uit, nog een keer aangestoken aan... uit. Klaar we gaan naar binnen.. Winkelwagens naar binnen gereden en wachten tot het droog werd. Werd het niet.. publiek wat er op af was gekomen werd ongeduldig en vroegen telkens of er nog wat werd afgestoken. Af en toe pakte Mafkeez en Pyrolunatic010 wat en staken het af waarbij ik maar baalde en baalde. Primal instinct gefilmd maar de lens werd alleen maar natter en natter. Cruel traction hetzelfde verhaal. Ik was er klaar mee en ging maar op huis af. Helaas... de projecten gingen niet door. De bedoeling zou zijn dat we tot ongeveer 21:00 a 21:30 zouden gaan stoken samen en onwijs kicke projecten zouden schieten maar om half 8 stapte ik teleurgesteld al de wagen in. Op deze manier ga ik niet 100% kunnen genieten van mijn vuurwerk en onze projecten. Helaas vierde we het ook niet met elkaar afgelopen jaarwisseling waardoor ik een hoop van hun pareltjes heb gemist en andersom. Na 21:00 werd het ongeveer droog en heb ik 75% van mijn vuurwerk afgestoken. De wind was niet vriendelijk en veel cakes/cakeboxen en pijlen vond ik niet tot hun recht komen. Erg jammer.. De dagen begonnen heel leuk maar waar het echt om draaide kan ik niet met een goed gevoel op terug kijken.