Stienenfireworks Sittard (Limburg)

Er komen vast wel weer mooie acties bij stienen is elk jaar geweest ze zijn alleen een beetje laat daarmee altijd maar ik vind dit de beste winkel van zuid-limburg alles is hier dik in orde!!

Nog meer actie bij stienenfireworks bij aankoop van de al scherp geprijsde zena cakeboxen doen ze er nog een cake gratis bij. Dus doe je voordeel op=op

Bijlagen

• BrocadeBox_390_390.png
    BrocadeBox_390_390.png
    164,6 KB · Weergaven: 0
  • ZenaCakebox_new_2013_groot.gif
    ZenaCakebox_new_2013_groot.gif
    25 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Deze week 4 x de silver salute besteld voor maar liefst 9,95 per stuk! en de raw whistler voor 19,95..!
Zeer tevreden over de prijzen en de directe service(mail terug). De eerste keer dat ik hier bestel en nu al positief verrast.. zie er naar uit om naar de winkel te gaan en het personeel te spreken!

leuk dat je deze discussie hebt gestart.

ik kom er al jaren (4 jaar) daar hebben ze echt goeie aanbiedingen echt een top winkel:)

het beste vindt ik daar nog het kleinvuurwerk + een paar potten. zeker de Matrix is eentje van hun maar die kan je alleen via de webshop van vuurwerk link van stienen voor zena.

maar verder top winkel en ben er nog lang niet over heen om geen vuurwerk te gaan halen :P

met vriendelijke groeten Robin. en een gelukkig nieuwjaar en wees verzichtig met je vingers want heb een vriend die heeft er nog maar 3 ^^ succes

Laatst bewerkt:
Ben er gisteren nog even geweest. Paar mooie potten uit de vip collection gehaald. Goed spul, goede prijzen en altijd wat gratis vuurwerk erbij!

Op zatermiddag 28 december mijn bestelling opgehaald bij Stienen. Dit jaar gekozen voor de nieuwe ZENA-producten. Op mijn lijstje stond o.a. de Golden-box, Mixed-box, Domination-box en de Triumph. De Pyro's Myth heb ik niet ontvangen (vgl. Ron is deze in heel Nederland niet uitgeleverd), in plaats hiervan een Heavy Legends 49 shots gekregen. Bleek achteraf een goede vervanger te zijn, gebruikt als openingscake van ons straatshowtje. Bedankt Ron. Voor de rest is mijn bestelling compleet uitgeleverd. Ik heb maar 1 advies voor alle liefhebbers in de Mijnstreek: Stienen Fireworks, the place to be !!!!. Bij deze ook nog de beste wensen voor Ron en zijn team. Graag weer tot eind dit jaar.

Dit jaar deze winkel maar eens goed in te gaten houden.
Na al deze positieve reacties ben ik benieuwd wat ze komend jaar allemaal van leuke prijzen hebben.

Ik wil dit jaar hier gaan bestellen en heb bijv de pot why van feuerwerk dus de 500 grammer 49 shots voor 10 euro maar heeft iemand hier een filmpje van want wil graag weten hoe de uitwerking g is

Back
Bovenaan