Stienenfireworks Sittard (Limburg)

Ik wil dit jaar hier gaan bestellen en heb bijv de pot why van feuerwerk dus de 500 grammer 49 shots voor 10 euro maar heeft iemand hier een filmpje van want wil graag weten hoe de uitwerking g is

Dat potje is van Katan. Ik kan je wel vertellen dat deze vorig jaar ook al verkocht werd, dit potje heel klein is en maar 258 gram kruit bevat, dus niet die 500 gram!! (Tenzij ze dit jaar nieuwe hebben laten maken, maar dat betwijfel ik).

Hier een lijstje van die potten die ze verkopen met werkelijke kruitinhoud (staat op label van potten zelf, dus advertenties zijn niet juist!)

Freak - 240 = 120 gram
Beast - 375 = 170 gram (nog minder als de helft zelfs..)
Great - 500 = 191 gram (WTF!)
Why - 500 = 258 gram

Zie topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28344-Why/page2

De vernieuwde site ziet er goed uit. Toch heb ik dit jaar besloten om Stienen Fireworks over te slaan. Ben helaas niet onder de indruk van de gratis artikelen bij grotere bestellingen, er zijn op dit moment betere opties, zoals Stassar en Ano Vuurwerk.

Toevallig vandaag gekeken op de site van Stienen Fireworks. Ik moet eerlijk zeggen, dikke complimenten !!!. Ziet er zeer strak uit, met hier en daar leuke aanbiedingen. Zit helaas zelf al vol voor dit jaar.

http://stienenfireworks.nl/

Website is al online, alleen nog niet alle producten staan erop lijkt mij.
Wel nieuwe lijnen er weer bij, Rubro, Volt collection, van de bestaande lijnen wat andere jaren al verkocht werd enkele nieuwe producten erbij.
Ben benieuwd wat er nog meer bij gaat komen (Y)

Bij deze een pluim voor deze winkel:thumbup:ik kom hier al jaren en ze zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam, ze zullen je altijd even helpen met het vuurwerk naar de auto te brengen. Dit jaar voor het eerst een box niet bij de levering gehad, ik werd netjes via de mail op de hoogte gehouden wanneer hij binnen was. Ik zou zeggen tot volgend jaar!!

Afgelopen jaar voor het eerst besteld, toch wat probleempjes met de levering. Waar de winkelier natuurlijk niksaan kan doen. Alleen ben ik toch wat betere service gewend betreft een vervangend product. Als je een product koopt in de voorverkoop met een actie, dan wil ik graag een vergelijkbaar product en niet een product van minder kwaliteit/ kruit etc. En als je daar iets van zegt moet ik dat maar met de importeur zelf regelen. Kennis van de soorten vuurwerk en producten had de medewerker in de winkel ook niet, hij kon me niet adviseren voor een bepaald product wat ik zocht. Dat heeft me er toe doen besluiten hier niks meer te kopen. Het is niet alleen maar vuurwerk uitleveren / verkopen vanuit de plaatjes op de verpakking. Je moet ook zorg dragen voor goede kennis van je medewerkers en service.

Dat zou idd jou mening kunnen zijn. Maar ik kom hier al jaren en altijd perfect en goed geholpen. Indien het product niet geleverd kon worden altijd een uitstekend vervangend product ervoor in de plaats gekregen.
Over het geen dat er geen kennis is in de winkel vind ik het een beetje raar aangezien de gehele familie vuurwerk liefhebbers zijn en je ook echt wel kunnen helpen.

Back
Bovenaan