Steunbetuiging topic voor getroffenen van de horror mist 2019/2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier in medemblik ook drama met mist geweest :thumbsdown: heel raar leeg gevoel wienig tot niets afgestoken maar ja scheelt voor volgend jaar weer aan koop :droolthum en ken hele jaar knuffele er mee hahaha maar goed de een van mindere oudjaar nu gehad en vandaag stoken geen optie beld over buurvrouw meteen de zeurpieten op:cry:

hier in medemblik ook drama met mist geweest :thumbsdown: heel raar leeg gevoel wienig tot niets afgestoken maar ja scheelt voor volgend jaar weer aan koop :droolthum en ken hele jaar knuffele er mee hahaha maar goed de een van mindere oudjaar nu gehad en vandaag stoken geen optie beld over buurvrouw meteen de zeurpieten op:cry:

Wat is dat toch met die zure mensen.

Bij familie in Assen oud en nieuw gevierd, helaas slechte keuze gemaakt. Heb nog nooit zulke dichte mist gezien, ik schat zo'n 3/4 meter zicht als je naar boven keek. Het voelde een beetje alsof je in de wolken aan het lopen was. Heb helaas dus geen potten en vuurpijlen afgestoken omdat ik het te zonde vind. Gelukkig hadden anderen een pakket gekocht met leuke fonteinen dus heb mij prima vermaakt!

zo zie je maar hoe dat op kleine afstand kan verschillen als ik lees dat Arnhem en duiven slecht was terwijl ik in Zutphen van 18:00-01:00 echt prima zicht had daarna trok het wat dicht maar eigen cakes waren nog steeds te zien. Heb wel te doen met diegenen in de mist net die ene dag dat het zo moet zijn. Hopelijk kunnen jullie vanavond nog wat leuks stoken:biertje:

Bij mij super dichte mist en geen doen doordat er ook nog een bedrijshal en woning in brand stond en de wind mijn kant op kwam. Zicht was op den duur onder de 10 meter al rond 22:00.

Alleen veel cat1 afgestoken wat super leuk was met de buurkinder en vroeg in de avond nog een paar leuke potten. Om 00:00 nog een projectje geprobeert maar dat wou echt niet en je zag er niets meer van op wat rode gloed na.

:cry:

Hier in Veenendaal was het zicht vlak voor 0:00 uur oké te noemen, beetje mistig. Maar nadat iedereen begon te stoken was het al snel gedaan. Dikke compounds van vier huizen verder waren niet te zien, en zelf ben ik gestopt voordat de finale de lucht in ging. De effecten waren nauwelijks meer te zien, ik kon zelfs de overkant van de weg niet meer zien. Ik was verbaasd hoeveel mensen nog reteduur vuurwerk de lucht in pompten terwijl je nauwelijks meer iets kon zien. Ach, ik mag niet klagen want als ik eerlijk ben is het onze eigen verontreiniging die bij dit weertype niet weg kan en het zicht verder belemmert. Dit hoort er ook bij. Grootste nadeel; nu moet ik twee keer de straat schoonvegen :) Het is overigens ook nu weer best mistig, dus vraag me af of het vanavond veel beter is. We'll see.

Van 18:00 tot 01:00 geen mist gehad. Alles wat goed te zien van vuurpijlen tot cakes. De bewolking was niet laag genoeg dankzij de wind denk ik. Ik woon in west-Brabant tegen de grens van Zeeland en zuid Holland. Sterkte voor de rest die het wel gehad hebben.

Sterkte guys, hopelijk inderdaad wat tolerantievanavond (en bijvoorbeeld niet zo'n zeikdrama als ik gisteravond met een trotse hondenbezitster had)

Laatst bewerkt:
Sterkte allemaal ! Hier in oost brabant best veel geluk gehad. Af en toe was het een beetje nevelig maar dat zorgde juist voor mooie sfeer. Al het vuurwerk in de omgeving was duidelijk zichtbaar. Pas na 02:00 werd het erg mistig. Vanmorgen toen we op stonden begon de zon te schijnen.

zoals de meesten wel weten was deze jaarwisseling voor menig freak een nachtmerrie,vooral voor alle mensen in het noorden een hart onder de riem voor deze domper van een jaarwisseling.

Zat zelf ter hoogte van Emmeloord en dat was na een kwartiertje stoken al niet meer te doen.

Veel sterkte en kop omhoog naar het volgende seizoen !

PS: topic mag verplaatst worden naar beter categorie zoals countdown.
Heb even verderop gestookt. Heb eigenlijk vanaf 8 tot half 2 niet gestookt, daarna klaarde het is in eens op. Toen is alles in een Uur er door heen gegaan, voordeel wel dat ik een groot publiek had toen haha.

Groningen was drama, hier hoor ik nu al continu mensen afsteken. En dan vooral cakes. Ga mn 0000 project zo ook maar klaarzetten :handsup:

In Tilburg hebben we geluk gehad, was een prima nieuwjaarsnacht. Erg koud maar weinig tot geen mist. Zeer jammer voor de freaks in het noorden van het land. Vanavond maar de lucht in knallen zou ik zeggen ;)

Rand van Zoetermeer was van 18.30 tot een uur of 21.00 mistig maar daarna begon het een beetje te waaien en verdween de mist gelukkig.
Zwaar ruk voor de genen die in de mist hebben gestaan echt zuur.

Zuid-Limburg was het tussen 23:00 en 00:15
Nog te doen alleen vanaf 00:30 uur kon ik stoppen met afsteken téveel mist en rook.
Heb nu nog 5 compound blokken over.
Maar bewaren tot oud en nieuw 2020/2021.

Hier slechts een half uurtje mist gehad dat was het.
Mijn vrees was wel dat het om 12uur erg zou worden, dus heb ik vroegtijdig veel cakes gedaan.
Was uiteindelijk niet nodig ook om 12uur en daarna geen mist, wel veel rookontwikkeling.

Rand van Zoetermeer was van 18.30 tot een uur of 21.00 mistig maar daarna begon het een beetje te waaien en verdween de mist gelukkig.
Zwaar ruk voor de genen die in de mist hebben gestaan echt zuur.

Klopt. Beste stookweer sinds jaren gehad in Zoetermeer ook al leek het er niet op rond 6u. Balen voor de andere waar het niet meer goed is gekomen.

Enschede ook in de mist... man man, wat zonde.
Kleinere cakes gingen nog wel, maar de 30mm's gingen vaak al te hoog.
Af en toe wat verbetering, maar na 12u trok het weer helemaal dicht :(
Vanavond gaat er in elk geval wel weer van alles de lucht.
Misschien doe ik straks even mee :cool: (al is het opnieuw mistig aan het worden)

Zojuist alles gestookt, geweldig weer was het nu! Windstil, geen mist meer, goede temp. Afgelegen plek en lekker donker, top moment en kon niet beter nu. Gisteren was het juist huilen en absoluut niet te doen.

Beste was de Streetmuscle per drie in w-shape.
The Ultimate viel mij smerig tegen die ik per twee schoot.
Redneck van Revolt per 4 was ook mega goed in w.
2x All nichtmare long was ook geweldig om te zien.
Imortal Gold was ook een heerlijk bakje.
2x Super syndrome viel wat tegen.
Ach en nog een aantal dingen wat ook leuk was.
Groot gedeelte met lucifers aangestoken wat echt super werkte!

Thanks! Na 21.00 was het Groningen stad niet meer te doen... Om 0.00 alleen fonteinen afgestoken en een paar auto's de weg gewezen omdat er op dat moment minder dan 10 meter zicht was. Was een vreemde nacht. Vanavond gaat de rest de lucht in.
Inderdaad, Stad was echt niet normaal, ik woon zelf in een wijk naast Stad, en ik kon letterlijk 3 meter voor mij niets zien, ik moest naar de grond kijken waar ik liep. Drama. Gelukkig vanavond alles mooi af kunnen steken zonder mist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan