Sterling Thundershot

Ik heb ze ook, vanavond misschien even testen. Ze lijken iig heuuul erg veel op de ferro thunderkings / asian red and silver.

Helaas geen mooi boeketje zoals in de Sterling cakes maar wel een goede klap!
Zoals eerder vermeld de Ferro thunders en Asian thunders red & silver in een nieuw jasje.

Edit: Als ik het zo terugkijk klinkt het nogal schel, maar in het echt klonk hij gewoon goed.

Helaas geen mooi boeketje zoals in de Sterling cakes maar wel een goede klap!
Zoals eerder vermeld de Ferro thunders en Asian thunders red & silver in een nieuw jasje.

Edit: Als ik het zo terugkijk klinkt het nogal schel, maar in het echt klonk hij gewoon goed.

Dat word hem dus niet. Jammer

Bedankt voor het filmen

Dat word hem dus niet. Jammer

Bedankt voor het filmen

Ben ik niet met je eens.
Ik heb 2 pakke silver red asian thunders.
En ipv van de sterling thunder de ferro select gekregen.
Net meteen getest de silver red knalde veel harder en doffer dan de ferro thunder.
Dus als de sterling hetzelfde is als de ferro kan je voor die 7.50 beter de silver en red kopen

Ben ik niet met je eens.
Net meteen getest de silver red knalde veel harder en doffer dan de ferro thunder.
Dus als de sterling hetzelfde is als de ferro kan je voor die 7.50 beter de silver en red kopen

Hmmm. Ik dacht serieus dat de ferro's en asian r&s regelrechte omlabelingen van elkaar waren.
Er is ook altijd wel wat met die dingen. Elk jaar weer, geen één die gewoon goed is én blijft. :p

Ben ik niet met je eens.

Ging mij om het effect en niet om de knal. Ik had gehoopt dat deze ook die mooie blinkers had.

Ging mij om het effect en niet om de knal. Ik had gehoopt dat deze ook die mooie blinkers had.

mij ging het ook om het effect daarom was de vervanger ferro ook een domper.
ik had tog gehoopt op een mooi wit blinker boeket.
uiteindelijk heb tie het niet
daar in tegen is die red en silver weer kei kei kei hard

ng84fm.jpg

:) Zag ze in een filmpje voorbij komen'

Vind dit top dingen. Mooi afgewerkt, mooi doosje en knallen lekker. Net zo hard als die thunderking van katan

Back
Bovenaan