Stelling: Vuurwerk afsteken verbieden (allemaal even meedoen a.u.b)

Ingevuld!!! Hopelijk volgen er nog vele!
Irritante suggestieve stellingen weer van de televaag....

Ik heb hem ook ingevuld met als toelichting dat als men dezelfde reden gebruikt die men voor een verbod op vuurwerk gebruikt het prive bezit en gebruik van personen auto,s per direct moet verbieden.er vallen per jaar meer doden door onverantwoord rijgedrag dan met vuurwerk,verder is er sprake van meer asso gedrag op de weg door weggebruikers dan door vuurwerk asso's.verder is geweld tegen hulpverleners vele male hoger door dronken lui dan door vuurwerk vierders.dit natuurlijk in beknopte vorm aangegeven

Ook ik heb de lijst ingevuld, jammer van de 150 letters bij de toelichting en het niet begrijpen dat illegaal vuurwerk een breed begrip is.
Een nitraatje uit belgie is illegaal maar daar is niks mis mee, een big boy is ook illegaal maar dat is hele andere koek.

Best logisch dat ze vuurwerk aan willen duiden als bommen. Ik bedoel het is wel crisis he. De bouw ligt op zijn gat. Dus als we nou doen alsof het oorlog gaat worden, dan kunnen we een heleboel van dit soort dingen bouwen:

7685091109225917.jpg

Goed voor de economie!

Betekenis ' bom '
Je hebt gezocht op het woord: bom.

1bom (de; v(m); meervoud: bommen; verkleinwoord: bommetje)
1
iets dat groot en dik is: zure bom grote, ingelegde augurk
2
grote hoeveelheid: een bom duiten

2bom (de; v(m); meervoud: bommen; verkleinwoord: bommetje)
1
projectiel met ontplofbare lading: toen barstte de bom toen kwam alle opgekropte spanning tot uiting

dan vervolgens neemt men projectiel

pro·jec·tiel (het; o; meervoud: projectielen)
1
voorwerp dat weggeslingerd, afgeschoten wordt

VanDale is het niet met deze stelling eens zo lang je het maar niet weg schiet of slingert

Ook ingevuld. Snap niet dat mensen zich zo bezig houden met dit onderwerp, zeker Arno Bonte moet het moeilijk hebben.

Net op tijd gezien en ingevuld. Met compacte maar duidelijke reactie. Voor het geval tegenstanders en onwetende lezers de moeite nemen om onze argumenten ook eens serieus te nemen.

Net optijd ja. Uiteraard jammer van de max 150tekens, was lekker opweg naar een mooi verhaal namelijk.

Bedankt allemaal voor het stemmen.
Ik hoop echt dat we nou is een keer een wat positiever bericht krijgen te zien
morgen.:)

98% van faillissements fraude word niet opgelost dit kost ons 1.700.000.000
Totaal word fraude kosten geschat op 3.800.000.000
1,6% van juwelier rovers word veroordeeld.
En dan word er gezeurd of legaal vuurwerk terwijl buitelands vuurwerk het probleem vormt wat al verboden is hoe doe. Zijn mensen.

Back
Bovenaan