Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij betreft halen ze die singleshots per direct uit de handel, ik zie er een hoop gasten mee stunten, vuurpijlen mogen er liever niet uit, wat is er nou mooier dan het opstijgen van een een vuurpijl, dat geluid... krijg ik nog steeds kippenvel van als ik het hoor![]()
Het geluid van een goede vuurpijl is soms nog mooier dan het effect![]()
Ik ben tegen alle verboden, het heeft namelijk vrij weinig zin. En ja babypijlen en romeinse kaarsen zijn verboden en het aantal slachtoffers daalt, dat is toch ook volkomen logisch?? Verbied alles en er zijn 0 slachtoffers meer.
De tegenstanders hoor je alweer roepen, zie je wel dat het werkt.
Ik wil geen enkel stukje vuurwerk meer verboden zien worden, elke keer maar wee inleveren en ze blijven maar doorgaan tot er niks meer over is.
Vuurpijlen verbieden , hou toch op.
Als iedereen nou zn domme boerenverstand eens aan zou zetten en gewoon normaal doet is er niks aan de hand.
Het is goed dat de romeinse kaarsen / babypijltjes verboden zijn. Dit vuurwerk is zo goedkoop en bereikbaar voor de jeugd, dat het is gebleken dat dit niet werkt. En ga niet zeggen dat je altijd je verstand moet gebruiken, iedereen is jong geweest he (of heb je een hele verantwoordelijke en strikte jeugd gehad?).
En ga niet zeggen dat je altijd je verstand moet gebruiken, iedereen is jong geweest he (of heb je een hele verantwoordelijke en strikte jeugd gehad?).\
Het is goed dat de romeinse kaarsen / babypijltjes verboden zijn. Dit vuurwerk is zo goedkoop en bereikbaar voor de jeugd, dat het is gebleken dat dit niet werkt. En ga niet zeggen dat je altijd je verstand moet gebruiken, iedereen is jong geweest he (of heb je een hele verantwoordelijke en strikte jeugd gehad?).