[Stelling] De prijs bepaalt wat ik koop!

prijs maakt heel veel uit waar ik het koopt en wat ik koop het is en soort sport om ook binnen een budget te blijven en dan toch mooie show er van te maken
het vuurwerk moet het ook wel waard zijn sommige cakes vind ik heeel mooi maar gewoon veel te duur gelukkig hebben we daar voor freak acties:D

Prijs maakt inderdaad wel deel uit waar ik me vuurwerk ga halen , maar als een product niet goedkoper ergens anders te halen is . Dan koop ik het als nog , als ik het echt graag wil hebben .

Budget speelt wel de grootste rol. Aangezien dat er voor zorgt,dat je bepaalde dingen wel of niet kunt kopen. Probeer wel altijd,voor het maximale aan kwaliteit te gaan,binnen het budget. Kijk dan ook niet meer,naar producten die niet haalbaar zijn,of teveel snoepen in een keer.

En ja effecten,spelen zeker een rol! Bepaalde effecten,maken of breken een cake voor mij. Hoe mooi de cake ook is. Bijv: een cake als leaping Lions. Is qua prijs goed te doen,mooie felle kleurtjes,en een ruk finale. Dat had een 10 kunnen zijn,is nu een 7. Doet soms wel pijn,dat soort keuze's. Maar ik wil,dat het zo perfect mogelijk is. Als ik voor bepaalde effecten ga.

Voor mij speelt de prijs van een product zeker een grote rol. Ik merk zelf dat 't aantrekkelijker wordt om een product te kopen als er hoge kortingen op gelden. Dan probeer ik toch nog bij mezelf te raden te gaan: is het product z'n geld echt waard? Vuurwerk is immers duur zat, de verschillen tussen prijs en kwaliteit zijn aanzienlijk en onze buurlanden zijn dichtbij.

Prijs bepaalt uiteindelijk inderdaad of ik het koop, en dan meestal kijk ik naar prijs per shot. Maar dit alleen met een product waar ik wel tevreden mee ben qua kwaliteit etc. En dan hou ik ook mijn totale budget in achtergrond zodat ik genoeg variatie en genoeg vuurwerk overhou waardoor ik een leuke dag/avond kan hebben.

De prijs heeft toch zeker wel invloed in wat ik koop (wie houdt er nou niet van aanbiedingen of kortingen) daarbij wel lettend op kwaliteit. Maar als ik iets zie dat ik graag wil hebben en het is iets duurder dan koop ik het meestal ook wel.

Elk jaar weer neem ik een budget in mijn hoofd, en elk jaar weer ga ik daar iets over heen...
Nee, ik kijk niet echt naar de prijs, maar vooral naar kwaliteit :)

Ik kijk eerst naar de uitwerkingen van een cake....dat bepaald of deze op mijn wish-list komt.
Daarna kijk ik pas naar de prijs, past die binnen budget, is de prijs kwaliteit goed, etc etc...

De prijs die ik moet betalen bepaald uiteindelijk zeker wel of ik de cake uiteindelijk wel of niet koop, maar ik kijk dus eerst naar de uitwerking!

Ik kijk eerst naar de uitwerkingen van een cake....dat bepaald of deze op mijn wish-list komt.
Daarna kijk ik pas naar de prijs, past die binnen budget, is de prijs kwaliteit goed, etc etc...

De prijs die ik moet betalen bepaald uiteindelijk zeker wel of ik de cake uiteindelijk wel of niet koop, maar ik kijk dus eerst naar de uitwerking!

Hier precies hetzelfde. Uitwerking moet mooi en afwisselend zijn en daarna binnen het vast gestelde budget passen.
Nu moet ik zeggen dat ik dit jaar voor het eerst gebruik maak van de freak akties waardoor er meer producten in het assortiment komen dan de jaren hiervoor. :D

Ik kijk echt naar de prijs. Als ik iets mooi vind en de prijs staat me niet aan dan sla ik het over en wacht tot het volgende jaar. Uit ervaring kan ik nu wel zeggen dat er altijd gestunt wordt met uitlopende producten. Altijd wel iets moois te vinden dus voor een klein prijsje.

Ik kan me niet meer heugen iets niet zonder korting gekocht te hebben. Ik heb een flink budget 1000+ maar koop eigenlijk nooit een los product duurden dan 20,-

Prijs kijk ik niet eens echt naar, als ik het product heel erg goed vind koop ik hem toch wel.
Ga wel op zoek naar korting hoor want dat ik eigenlijk wel een must maar goed.

ik kijk altijd naar de prijs en de kwaliteit, dat moet wel in verhouding zijn. Dat doe ik met alles dus vuurwerk is geen uitzondering.

Wil altijd het beste voor het minste geld, vanaf september kijk ik op het forum naar de nieuwe producten van afgelopen jaar die goed zijn bevallen, daar selecteer ik de cakes/boxen die mijn favoriete zijn en bestel ik ze op de freaksites.

Ligt eraan hoeveel ik uit te geven heb,het ene jaar wat meer als het andere jaar.Als ik wat meer te besteden heb blijf ik toch altijd naar kortingsacties kijken.Een mooie pot of mat wil toch iedereen voor weinig.

Prijs kwaliteitsverhouding is natuurlijk heel belangrijk. Maar ik koop liever een beter duurder product dan dat ik meerdere goedkope en kwalitatief mindere producten. Heb liever even spektakel in plaats van helemaal niet.

Kan me niet voorstellen dat prijs voor iemand nietszeggend is tenzij je echt geld teveel hebt..

ik kijk er niet naar eerlijk gezegt maar dat komt door me ruime budget van max euro. als ik iets mooi vind bestel ik het gewoon :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan